2015. július 19., vasárnap

Perfect Couple 8. rész felirat


Felirat: ITT

5 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny !
    Nagyon nagyon köszönöm a 8. részt!
    Nekem most jó napom lesz!
    Kívánok nagyon szép hetet Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Örülök mindig, ha hagysz egy rövid üzenetet. :) Kedves tőled!
      No és jó, hogy ami nekem tetszik, az másnak is nagyon tetszik.
      Köszönöm szépen a jó kívánságot! Remélem én is, hogy szép hetem lesz. :) De azt is, hogy neked is!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny!Csatlakozom az elöttem "szólóhoz" én is nagyon köszönöm a 8. rész feliratát.Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!

      Köszönöm, hogy írtál! Nincs mit! :) Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Köszönöm a fordítást! Igazán kellemes ebben a hőségben ez a kis könnyű vígjáték! Mégegywzer köszönöm! Szeretettel: Rosarium

    VálaszTörlés