2018. október 11., csütörtök

THE LOST TOMB ... próbálom összeszedni a hírmorzsákat

Hm... érdekes ennek a történetnek a sorsa.
Még 2016 tavaszán fordítottam le a sorozatot, ami körül már akkor is voltak furcsaságok.
Történetesen eredetileg 12 részes volt a sorozat, nekem először az a verzió volt meg. Aztán viki-re érdekes módon már csak egy megvágott, 10 részes verziója került ki, ahhoz készült a feliratom.

Akkor azt írták, hogy majd 8 éven keresztül, minden éven egy-egy évad fog megjelenni a hosszú, sírrablós történetből. Aztán ebből máig nem láttunk semmit. Sokáig hallgatás volt róla.
 
Azt hiszem ez év elején jött hír, hogy a 2. évad készül. Cikkeztek arról, kik fognak benne szerepelni.

2 évad plakátja


Elvileg idén még meg kell jelennie, mert a 2018-as sorozat listáján van fent a Chinesemov oldalon, ahol mindig kint vannak a megjelenések, előre a jövő éviek közül az is, amit már lehet tudni.
Ehhez képes arról eddig nem hallottam információkat, viszont a 3. évadról adnak hírt már külföldi oldalak! 


Ami biztos: 3. évad is lesz. XD Ráadásul két nagyon jó színésszel, akiket csípek. :)
Ők ketten: Zhu Yi Long, és Baron Chen. Pár képet megosztok itt erre vonatkozóan.

3. évad plakátja





 A forgatás elkezdődött, mert két képet arról is találtam, amikor a stáb megülte a nyitó ünnepséget. :) - minden forgatás kezdetekor a stáb összejön, és van egy nyitó ünnepség, amin hálaadással is megtisztelik a kezdődő munkálatokat -


 

Baron Chen

Zhu Yi Long

 Ma találtam egy kis hírt, hogy mi van a 2. évaddal:
Szóval ha lehet hinni ennek a netes forrásnak, az van, hogy csak 2017 őszén kezdték forgatni, és kb idén nyáron végeztek vele. Jelenleg a kínai cenzorok ülnek rajta az engedélyezés miatt. 
Ha szerencsések lesznek, talán idén, év végén kerülhet adásba, vagy majd 2019-ben. 24 részes lesz az évad. Elvileg a regénysorozat 3. könyve alapján készült.
De olyan hírek is vannak, hogy állítólag az IQIYI le kellett vegye a műsoráról a sorozatot, mert a cenzorok nem engedik adásba...

Kb ennyit írtak. Hát, majd meglátjuk, mi lesz.

 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon remélem már nem sokáig üldögélnek rajta, hiszen tudod mennyire szerettem már az első évadát is! Millió köszönet az infókért!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem tudom, mennyit segítek vele, de én kutakodtam egy picit. Ahogy írtad, minden évben terveztek belőle készíteni egy évadot. Nos, abból, amit én kihámoztam, ez sikerült is, talán egy év maradt ki. Nem teljesen kapcsolódnak a The Lost Tombhoz, zavaró módon "ugrálnak" az időben. 2015-ben készült el az első, amit lefordítottál nekünk. :) 2016-ban ebből készült el egy Movie LuHan (WuXie)és Jing Boran (Kylin) főszereplésével. Ugyanebben az évben a "Kilencek" történetét, The Mystic Nine címen egy 48 részes sorozatban dolgozták fel, ahol WuXie nagyapja és a nagy sírrabló családok a főszereplők (Színészek: William Chan, LAY, stb.). Ehhez készült pár Side Story is tudtommal, azokat még nem láttam. 2018-ban, idén készült el egy újabb évad, az 55 részes Tomb of the Sea vagy Sand Sea. Ebben egy idősebb WuXie-t (Qin Hao)ismerhetünk meg, akinek partnere Kylin helyett(?) LiCu (Leo Wu), egy fiatal középiskolás. S most, ahogy írtad is, elvileg elkészült már a The Lost Tomb 2, amit nagyon remélek, hogy láthatunk is. A 3. részben WuXie-t már Zhu Yi Long játssza, kíváncsi leszek rá. Mániám lett ez a sorozat, szóval bocsánat, ha sok voltam. :) Jó munkát! Ai

    VálaszTörlés