2019. február 23., szombat

Time Teaches Me to Love - 3. rész felirat

Felirat: ITT

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást!

    Kedves S.Bunnyi! Egy saját kérdésem van.Mit kell tennem,ha a MEGA a levelezőmbe üzent ,hogy frissítsem a fiókomat?Kattintás,angol,ábrák,no és Euróval fizetendő időszakok.Én legfeljebb OTP banki átutalást /Ft./ tudnék a netbankomból. Az sem rizikómentes.Ha erre jársz írd meg van e valami ötleted?Köszönöm szépen.Magdimama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdimama!

      Nem tudom, tag vagy-e a ChiTaJa-n. Tudod, a sorozatos, mozis FB csoportom. Ott ilyen kérdést nyugodtan feltehetsz, ha benne vagy.
      Mert az a helyzet, hogy fogalmam nincs, hogy ez micsoda. Még nem hallottam ilyenről. Vagy esetleg töltöttél fel netre fájlokat, és betelhetett a tárhelyed? - mert akkor tudom esetleg elképzelni -
      Ha a csoportban benne vagy, oda nyugodtan tedd fel a kérdést, mert valaki biztos tud rá válaszolni. Ha nem vagy tag, akkor jelezz nekem itt, és én megérdeklődöm.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Tag vagyok,máris megyek oda kérdezni!Köszi a reagálást!

    VálaszTörlés