2020. május 16., szombat

A népszerűség egyik jele keleten, ha BL téma leszel

 

Nem véletlen a bejegyzés címe.
Megfigyelhető, ha egy színész vagy énekes páros (akiknek mindkét tagja férfi) népszerű lesz keleten, akkor belőlük tuti biztosan BL (boys love, azaz férfi meleg pár) témát csinálnak a rajongók.
Így születnek fanficek, és fanartok az imádott párosról. - még akkor is, ha valójában ők nem melegek -
Személy szerint nem vagyok oda a BL témáért, és csak úgy szabadidőmben nem szoktam direkt ilyesmit olvasni, nézni. Persze egyszer-egyszer szembe jön a téma, olyankor ami valahogy kapcsolódik az érdeklődésemhez, akkor azt megnézem. - pl láttam már olyan sorozatot, ami eredetileg BL regény, fordítottam is olyat -
Most épp ebből az alkalomból született ez a bejegyzés.


 

Ugyanis két kínai/mongol musical énekes/színész kedvencemet a rajongók szeretik párként ábrázolni. Rengeteg ilyen fanart születik róluk. Ayunga-ról ( 阿云嘎 ) és Zheng Yunlong-ról ( 郑云龙 ) van szó.
Jön a kérdés: Valóban melegek? Fogalmam sincs. Nem tudok róla, hogy valamelyikük is tett volna ilyen nyilatkozatot. Azt tudom, hogy régóta ismerik egymást, együtt jártak színművészeti egyetemre, osztálytársak voltak, ott ismerkedtek össze. Azóta is találkoznak elég sűrűn, nagyon jó barátok, legalábbis ez jön le a hírekből, a saját posztjaikból. Sokat szerepelnek együtt, mindenféle téren. - színházban, reklámforgatáson, fotózásokon, stb -

Néha valóban egész közeli barátokként viselkednek a kamerák előtt. Van erről egy cuki képem. :)



Egy páros duettjük:



A sok-sok fanart közül válogattam róluk néhányat. :)









 

 





Ehhez inkább mellékeltem egy igazi képet, hogy mindenki tudja, mi a szösz az ott a lába között Yunlong-nak. XD


Az elmaradhatatlan chibikből is van egy rakat, párat megmutatok belőlük:







Lezárásként egy közös kép róluk. :)




3 megjegyzés:

  1. Köszönöm,jók ezek a fiúk együtt. Szeretem ahogy énekelnek . Nem idegen tőlem a BL téma , több sorozatot és filmet néztem már és nagyon sokszor komoly témát boncolgattak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Terézke!

      Örülök, hogy tetszenek a srácok! :)
      Igen, én is nagyon kedvelem őket, fantasztikus hangjuk van, és nagyon jó színészek. Nem utolsó sorban, nagyon jó modellek. Tőlem sem idegen a téma, de direkt nem keresem, és nem nézem, csak ha más témához kapcsolódóan találok ilyesmit. Persze, ez egy nagyon komoly téma magában is. De ha már ez a téma, én inkább nézek mondjuk egy Isten veled, ágyasom! mozit, mint mondjuk egy bl websorozatot.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Halálosan édesek és meseszépek ezek a fanartok <3
    Kifejezetten szeretem az olyan fan dolgokat amik ízlésesek és szerethetőek. Bár sajnos akad sok fura már-már alpári dolog is...
    Nem is kell feltétlenül felvállalniuk ha ennyire jól mutatnak egymás mellett -márpedig jól mutatnak- hamar lehet belőle kétértelmű alkotás. Manapság már jobban értékelem a finoman megejtett utalásokat, és a nem direkte erotikus fanartokat és BL munkákat. Kicsit kinőttem az "iskolás fiúk csókolóznak" történetekből, pláne, ha élőszereplős a dolog...
    Bár azért két heteró pasi összemosolygásából is a top 10-ben van egy fujoshi hangulatú gondolat... de már nem az első 5-ben. Öregszem, vagy mi a szösz XD

    VálaszTörlés