2020. augusztus 28., péntek

Tom Isara - Is This Love?

 


Megint egy thai dal. :) Egy dallamos, vidám, amit szívesen hallgatok. És... ez megint egy sorozat dala.
Szándékosan nem tettem ki klipet, mert ez egy bl sorozat zenéje. Szóval így a képi világ senkit nem zavar abban, hogy a dalt meghallgassa, megszeresse. :)

Plusz infó: a dalban Saint rappel, illetve Zee is szerepel benne.

 

 



 



Ez a szerelem? - Tom Isara, Saintsup

Kérem, valaki ott a mennyekben... árulja el nekem!
Vajon ez az? Ez, amit szerelemnek hívunk?
Ez a szerelem? És ha ez a szerelem,
én még soha nem tapasztaltam meg.
Ez a szerelem? Hogy remegek, és a
szívem a torkomban dobog. Ez igaz, ugye?
Ki mondta, hogy ez a szerelem?
Ez lenne az? És ha ez a szerelem,
kérlek, mondd el mit érzel!
Legalább én is viszonozhatom a szerelmed.

Nem volt alkalmam felkészülni erre.
A szívem még nem tudja, szerethet-e.
Nem volt alkalmam megismerni,
milyen az igazi szerelem.
Míg egy napon meg nem jelentél, s
felolvadt a jégpáncélba zárt szívem.
Még mindig nem értem, mi baj van a szívemmel?
Fogalmam sincs... Miért? Meg akarom tudni!

Kérem, valaki ott a mennyekben... árulja el nekem!
Vajon ez az? Ez, amit szerelemnek hívunk?
Ez a szerelem? És ha ez a szerelem,
én még soha nem tapasztaltam meg.
Ez a szerelem? Hogy remegek, és a
szívem a torkomban dobog. Ez igaz, ugye?
Ki mondta, hogy ez a szerelem?
Ez lenne az? És ha ez a szerelem,
kérlek, mondd el mit érzel!
Legalább én is viszonozhatom a szerelmed.

Ha a mennyekben van arra idő, akkor
válaszoljon valaki, csoda ha megkérdezem:
Kettőnknek találkozni kellett?
Még most sem értem. Miért? Mi volt az oka?
Ez semmihez sem hasonló,
amit korábban tanultam.
Egy tankönyvben sem volt, mit végiglapoztam.
Barátaimat, szüleimet is hiába kérdeztem.
Csak elegük lett belőlem.

Éreztél már ilyet? Van fogalmad, mi lehet ez?
Mesélj még nekem erről az érzésről!
Van valami ötleted, ami megoldás lehet?
Adj nekem választ!

Kérem, valaki ott a mennyekben... árulja el nekem!
Vajon ez az? Ez, amit szerelemnek hívunk?
Ez a szerelem? És ha ez a szerelem,
én még soha nem tapasztaltam meg.
Ez a szerelem? Hogy remegek, és a
szívem a torkomban dobog. Ez igaz, ugye?
Ki mondta, hogy ez a szerelem?
Ez lenne az? És ha ez a szerelem,
kérlek, mondd el mit érzel!
Legalább én is viszonozhatom a szerelmed.

Ez a valóság, igaz?
Hagyd, hogy viszonozzam a szerelmed!


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó választás, tetszett ez a sori is, még ha bl is. Köszi a fordítást. 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      No, örülök, hogy pont olyat sikerült választanom, amit szeretsz. :) Lesznek még bőven szerintem mostanság thai dalfordítások. Lehet majd mazsolázni köztük. XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm a fordítást! nagyon szép lett a magyar szöveg! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem tudom, ki vagy, de örülök, hogy tetszik! ;)

      Törlés
  3. Köszönöm a munkád, nagyon jó a fordítás, szeretem a sorozatot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves szmoleage!

      Nincs mit! :)Örülök, hogy neked is tetszik.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Ez a link Tom Isara szóló daláé, nem pedig az, amelyben duettezik Saint-el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ó, köszönöm szépen az észrevételt! Valóban. Javítottam is a linket! :)

      Törlés