2020. augusztus 21., péntek

Boy for Rent - 4. rész felirat

Felirat: ITT

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Ezer hála! Mennyire szeretem ezt a sorozatot. Azt gondoltam, unalmas lesz másodszorra. Tévedtem. Megyek is töltögetni.
    Üdv: Katika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nincs mit!
      Hm... Ez egy olyan kivételes történet, hogy a két fő párost annyira jól összerakták, és simán még nézni is jó őket sokadszorra is. Szerintem én minimum négyszer láttam. De vannak kedvenc jelenetek, amit többször. Pedig rám nem jellemző, hogy egy már végignézett sorozatot képes vagyok még párszor megnézni.
      Ez a nagy kivételek egyike.
      Kyro-nak annyira jó minden rezdülése, hogy tök mindegy milyen jelenetben van, eszméletlen mimikával bír. Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Itt is köszönet, mint annyiszor...szép vasárnapot! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nincs mit! Azóta feltettem a következőt is! Jó szórakozást! Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés