2022. június 14., kedd

Summer Rain - Ryu Vachirawich

 



Thai ifjú hokistól már fordítottam dalokat, most találtam egy 21 éves asztaliteniszezőt. XD 

 


Őt a Channel 3 csatorna szerződtette le. A May-December Romance, tavalyi sorozat betétdalát hoztam tőle. A srácnak a hangja se rossz. Mint láttam máris még 2 újabb sorozatban kapott főszerepet.

 

 



Nyári zápor - Ryu Vachirawich


Azok a régi idők, amikor
a szívem szeretett valakit...
De aztán soha nem jutottam messzire,
és minden alkalommal hamar vége lett.
Annak ellenére, hogy szerettük
egymást, szakítanunk kellett.
Te más vagy. Ha találkozok veled,
abba beleremeg a szívem.
Az a nap, amikor beléptél az életembe,
a legjobb napom volt.
Te voltál a legjobb dolog,
azon a borongós napon.
Te vagy az? Te vagy az egyetlen?
Te vagy az a személy, ugye?
A szívem azt súgja: Szeretlek.

Akkor az eső hirtelen elállt.
Itt az ideje, hogy a szív érezzen!
Valószínűleg igaza volt.
A vihar hangja azt dalolta:
te vagy az a személy.
Ha nem szeretsz,
életem végéig bánni fogom.

Bár egyáltalán nem hasonlítunk, nem számít,
mennyi mindenben vagyunk mások.
Nem véletlen, hogy beléd szerettem,
mikor betoppantál, és megismertünk.
Megmutattad nekem, mi az igazi szerelem.
Te vagy az? Te vagy az egyetlen?
Te vagy az a személy, ugye?
A szívem azt súgja: Szeretlek.

Akkor az eső hirtelen elállt.
Itt az ideje, hogy a szív érezzen!
Valószínűleg igaza volt.
A vihar hangja azt dalolta:
te vagy az a személy.
Ha nem szeretsz...

Akkor az eső hirtelen elállt.
Itt az ideje, hogy a szív érezzen!
Valószínűleg igaza volt.
A vihar hangja azt dalolta:
te vagy az a személy.
Ha nem szeretsz...
Kit szeressek mostantól?
Ha nem szeretsz,
életem végéig bánni fogom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése