2022. június 2., csütörtök

Our Way - Mek Jirakit

 



Rég hallottam új dalt Mek-től.... 

Ő számomra mindig is különleges lesz, mert miatta kezdtem el thai dalokat hallgatni, fordítani.

Ez a mostani ugyan egy bl sorozat, a Sky In Your Heart betétdala, de ebben sem csalódtam. Olyan, mint amit megszokhattam tőle. :)

A dal klipje a bl sorozat romantikus jeleneteit is tartalmazza, úgyhogy, aki nem kompatibilis vele, az inkább csak a zenés verziót hallgassa meg! 

 

 

A csak zenés verzió: 

 

 

 A mi utunk - Mek Jirakit


Gondolod, hogy létezik a szerelem?
Gondolod, hogy a szerelem rád vár?
Tudod, hogy én már feladtam?
Annyi könnyet hullattam csak miatta.
Az utazás során nem számít a távolság.
Nem számít, milyen magasak,
vagy meredekek a hegyek.
De a szerelemnek, amit keresek
túl gyorsan, hamar nyoma veszett...

Amíg az út közepén nem találkoztunk,
és az ég olyan csodálatosan ragyogott.
Nem tudom, mi ez...
Ha a közelemben vagy az
okot ad arra, hogy tovább menjek.
Csak téged látlak az út közepén.
Mellettem, te vagy a társam.
Senki sem tudja, létezik-e igaz szerelem.
Csak várok, hogy végződik...

Gondolod, hogy létezik a szerelem?
Gondolod, hogy a szerelem rád vár?
Tudod, hogy én már feladtam?
Annyi könnyet hullattam csak miatta.
Az utazás során nem számít a távolság.
Nem számít, milyen magasak,
vagy meredekek a hegyek.
De a szerelemnek, amit keresek
túl gyorsan, hamar nyoma veszett...

Amíg az út közepén nem találkoztunk,
és az ég olyan csodálatosan ragyogott.
Nem tudom, mi ez...
Ha a közelemben vagy az
okot ad arra, hogy tovább menjek.
Csak téged látlak az út közepén.
Mellettem, te vagy a társam.
Senki sem tudja, létezik-e igaz szerelem.
Csak várok, hogy végződik...

Gondolod, hogy létezik a szerelem?
Amíg az út közepén nem találkoztunk,
és az ég olyan csodálatosan ragyogott.
Nem tudom, mi ez...
Ha a közelemben vagy az
okot ad arra, hogy tovább menjek.
Csak téged látlak az út közepén.
Mellettem, te vagy a társam.
Senki sem tudja, létezik-e igaz szerelem.
Csak várok, hogy végződik...
Gondolod, hogy létezik a szerelem?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése