2012. október 30., kedd

Ancient Chinese Series - kínai sorozatokról

Nem igazán voltam régen sem sorozat néző, most sem vagyok az. -  csak ha néha rám jön, de ahhoz megfelelő sorozat kell, kicsit érdekes ízlésem van XD - 
Bár néha találkozom olyan sorozat ajánlóval, ami megfog és azt mondom, hogy nekem azt látnom kell! - max ha nem tetszik nem nézem meg -
Kelet imádatomból kifolyólag ezek jó ideje már csak japán, kínai sorozatok nagyrészt. Közbe becsúszik egy koreai és taiwani is. XD - eddig szigorúan csak 1-1 darab -
Már nem is tudom, hogy kezdtem el ilyen sorozatokat nézni... azt hiszem, ahogy a japán utazásunkra készültünk és beszélgettünk mindenféle témáról, színészekről is, aztán nézelődtem neten és láttam egy fotót Kazuki Kitamuráról, ahol egész dögös szamuráj volt. :)



Meg akartam tudni, vajon honnét az a fotó? Aztán megtaláltam, hogy egy japán dorama, azaz ez pontosan taiga dráma sorozat egyik főszereplője azon a képen.
Addig egyet se láttam és nem is vonzott túlzottan, hogy keleti sorozatot nézzek. Ez, amiről szó volt, a Tenchijin, egy szamurájos, történelmi dráma. - ezt hívják a japánok taiga drámának - 
No, ebbe kezdtem bele és nem volt rossz! Kazuki Kitamura szimpatikus lett, így megnéztem, hogy még vajon miben szerepelt, milyen filmjei, sorozatai vannak. Aztán innentől egyéb kedvenc színészek és sorozatok. :)
A kínai sorozatokat cseppet később kezdtem el nézni, igazából még csak egyet láttam végig, meg van pár, amit elkezdtem nézni. - amikor épp van hozzá kedvem, meg időm -
Arra rájöttem, hogy nekem a kínai sorozatok azt hiszem jobban bejönnek, mint a japánok, bár azok is különlegesek szerintem. - legalábbis a sima magyar meg egyéb külföldi nemzetiségű sorozatokhoz szokott embernek a japán és kínai eléggé szokatlan lehet -

Kínai sorozatokból főként a wuxia és kaland, fantasy sorozatok tetszenek. Hú, meg ki ne hagyjam a shaolinos sorozatokat! :)

Legtöbb fantasy sorozat kedvencem, vagy ami videó, ajánló alapján tetszik, az ezen az oldalon megtalálható:
http://www.ancientchinese.net/

Itt van sorozat lista, galéria, videók, ismertetők, blog, fórum, meg amit az ember akar. Nagyon jól összefoglalja ezeket a sorozatokat. Lehet bőven keresgélni, nézelődni!

Két sorozatot emelnék ki, amit teljesen biztosan meg fogok nézni:


Strange Hero Yi Zhi Mei




 Chinese Paladin 3



Ha valaki kedvet kapott hozzá a videó láttán, hajrá! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése