2012. október 8., hétfő

Klip: Fearless

Jay Chou - Fearless




Számomra egész különleges dal, azaz a Fearless című film betétdala, amit a stáblista alatt lehet hallani.
Először találkoztam ezzel a zenei stílussal, amit Jay Chou képvisel. Mikor láttam a filmet, kicsit meghökkenve hallgattam a végén ezt a zenét, mert a tradicionális kínai zenét a modern nyugati pop-rock, rap, hip-hop elemekkel ötvözni, hááát.... első hallásra elég meredek. XD Harmadik hallgatásra már tetszett, mostanra egyik kedvenc taiwan-i előadóm lett az úriember. :) Egyéb dalokat is hallgattam tőle és azt kell mondjam, eléggé színes egyéniség.
Még annyit annak, aki megpróbálkozik a dal meghallgatásával, hogy magas, opera hangon is énekel benne. Aki tudja, milyen egy kínai férfi opera hang, annak nem lesz furcsa, viszont aki nem tudja, miről beszélek: én előre szóltam! XD

Jet Li csak annyit szólt ahhoz, hogy Chou fogja a film betétdalát énekelni: " Gyorsabban rappel, mint ahogy az én öklöm üt!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése