2014. július 12., szombat

Black & White 2 - The dawn of Justice

Végreeeeeee! :)
Már vannak mozi plakátok a 2. mozifilmről.
A napokban jelent meg egy videó is, rövid, "hogy készült" videó, néhány filmből vett akció jelenettel.
Hm.... azt hiszem ez a része sem lesz unalmas. XD Sőt, lesz annyira jó, mint az első.

Az első mozifilmben Mark Chao, és Huang Bo kettőse volt reflektorfényben. Most új főszereplőként Kenny Lin (Lin Geng Xin) parádézik Mark mellett. Viszont Huang Bo is betársul hozzájuk harmadiknak.
Azt hiszem Kenny Lin nagyon jó választás volt vezető főszereplőnek. Már láttam sorozatokban, jó színész, biztosan megállja ebben a filmben is a helyét.

A három szereplő eddigi sorozatai, filmjei:

Mark Chao   Lin Geng Xin   Huang Bo



A mozi plakátjai






Trailer:





A videó:


Plusz még egy készülési videó:


4 megjegyzés:

  1. Szia, tegnap este láttam a DF oldalon, hogy lefordítottad a BaW mozi első részét. Itt szeretném Neked megköszönni, mert már korábban láttam, hogy van/lesz mozi is belőle, de nem gondoltam volna, hogy már felirat is elérhető az első részhez.
    A sorozatot egyébként én is nagyon szeretem, úgyhogy külön öröm, hogy majd a mozik is elérhetőek lesznek.
    Már le is töltöttem a feliratodat és a filmet is beszereztem. Még egyszer köszönöm a munkádat és azt, hogy belinkelted az elérhetőségedet a másik topikba. A továbbiakhoz pedig jó munkát kívánok.
    Üdv, atina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Atina!

      Köszönöm, hogy írtál! :)
      Igen, írtam a DF fórumra, de már bánom... Mert úgy látszik a témába vágó fórum bejegyzésnek ott nincs helye, és én kaptam érte figyelmeztetést.
      Valóban lefordítottam anno majd 1 éve az BaW első moziját, mert nagyon szeretem a sorozatot, és Mark Chao jó színész, szóval nem volt kérdés, hogy ezt a mozit fordítom.
      Örülök, hogy a mozit is megnézik páran, mert valóban jó film. - írta valaki, hogy nagyon pozitívan csalódott benne :) -
      Köszönöm a kedves szavakat, remélem tetszeni fog neked is a film! Aztán majd ha jön a 2. rész ahhoz is készítek feliratot. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Szia! Irtad a nyáron, hogy nov-ben kint lesz a mozikban a BAW 2. része mármint a moziváltozat! Remélem ez most már hamarosan realizálódik, hiszen lassan nov. közepe lett. Már nagyon várom a jó híreket ezzel kapcsolatban! Szeretettel Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata! :)

      Valóban, már októberben megjelent a tajvani mozikban! Nemrég, pár napja került fel Asia-ra a film, hardsubos angol felirattal.
      Épp a válaszom előtt találtam meg a softsubot hozzá. Szóval most már technikai akadálya nincs a feliratnak. :)
      Majd fordítom, de nem ígérek semmit, hogy mikor leszek kész vele. Annyi biztos, hogy karácsonyra simán készen lesz. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés