2014. július 27., vasárnap

Gu Jian Qi Tan - kínai game

Még valamikor korábban találtam youtube-on egy nagyon szép dalt, aminek a videója egy kínai játékból volt.
Akkor meg is jegyeztem a nevet, mert találtam belőle egy nagyon jó kínai, cosplayes srácot, aki a főszereplő karakternek öltözött be (Baili Tusu).

Aztán az Angellstudio, egy kínai bjd gyártó cég is hozott ki a játékból négy karaktert.
Bjd-s cégek elég ritkán adnak ki játék karaktereket, sőt kínai játékból én ezeket láttam legelőször.

A játék főbb karakterei:





Az Angellstudio-nál megjelent négy baba (képek alatt a nevükre rákattintva a babacég eredeti oldalán lévő összes kép megtekinthető a babákról)







A főszereplő annyira megtetszett, hogy a cégtől meg is vettem a babához való kardot, ami a céges képen így néz ki:




Egy saját fotómon a babámmal együtt. - a fekete hajú, Renge az enyém, a másik babó egy kedves barátomék babája -



A játékból készítettek egy kínai sorozatot is, ami most megy épp a kínai adókon. - majd arról lesz külön poszt :) -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése