2016. augusztus 1., hétfő

Perfect Couple - 15. rész felirat


Felirat: ITT

16 megjegyzés:

  1. Ez ám a meglepetés, köszönöm szépen a feliratot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) Ugye, ugye? Anita gyors, szóval elég hamar felkerülnek a részek.
      Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a 15.rész feliratát!
    Ha sorba állítom akkor ez a legszínpompásabb sorozat.
    Pedig van már egy-kettő !
    Én nagyon kedvelem őket!
    Üdv: mara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Nagyon szívesen! :)
      Igen, valóban ez a legszínesebb sorozat. Pont így gondolom! :) Szerintem azért lehet, mert szerintem maga az, ahogy filmezték, erősebb, élénkebb színekkel dolgoztak mind a ruhák terén, mind a kiegészítők, díszletek terén. Aztán abból kijött ez a színkavalkád, ami a sok átlag, és szürke dolog közt nagyon jó, hogy van. :)
      Örülök neki, hogy szereted a kínai sorozatokat!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Shaolin Bunny

    Köszönöm az újabb részt, azt hiszem most már neki fogok
    magyarul is nézni.
    Épp most olvastam Ezoritu oldalán, hogy Wallace Huo
    elkelt a férfi vásáron, sok boldogságot kívánok neki.
    Neked pedig nagyon sok szabadidőt és kedvet a fordításhoz.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dolores!

      Hm, hát ha nem szeretsz sokat várni egy sorozat részeire, akkor nem biztos, hogy jó ötlet. Mivel ez az az sorozatom, amit nagyon lassan készítek. Mert mindig úgy van nálam, hogy van egy vagy kettő, amiből több részt hozok, mert gyorsabban tudom fordítani, és kevesebb idő alatt megvan, tudok haladni vele. Aztán van 1-2 amivel pedig nem annyira, mert hosszúak a feliratok, sokat beszélnek az adott sorozatban. No, a Perfect Couple pont ilyen. Iszonyú sokat beszélnek. :)
      Szóval ebből a többihez képest elég ritkán fordítom a részeket. De persze lassanként azért jönnek.
      Igen, Wallace Huo elkelt. :) Már itt volt az ideje, mert nem tartozik a fiatal színészek közé. Őt én már régóta követem, szóval nekem nem volt újdonság, hogy kit vett el, mert láttam őket már sorozatokban, és nagyon összeillenek.
      Köszönöm szépen a jó kívánságot! Majd meglátjuk, mennyi időm lesz. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Nagyon köszönöm a feliratot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Agacska!

      Nagyon szívesen! Köszönöm, hogy írtál! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm a választ.

    VálaszTörlés
  6. Szia Tifa ! Csak most értem ide, így a reggelt veled kezdem, azzal hogy megköszönjem az újabb részét a Perfectnek! Ha megnéztem feltétlen beszámolok róla, hiszen egyik kedvenc sorozatom amit Te fordítasz! Köszönöm még egyszer Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Aranyos vagy, mint mindig!
      Amikor fordítottam, már akkor tudtam, hogy jókat fogsz ezen a részen is szórakozni. :)
      Nagyon szívesen a feliratot!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  7. végre hozzájutottam a megnézéshez! Nagyon tetszett ez a rész is, mindenki hozta a maga aranyosan kötekedős temperamentumát na és persze a maga mindenképp ártani akaró +-át . Szép volt a tánc is. Persze megint a legizgalmasabb pillanatnál maradt abba, hiszen ki fog most derülni sok minden! Érdekes lesz majd most a kimagyarázkodás!Hú nagyon várom a következő részt is! Köszönöm a fordítást még egyszer! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      :) Tudtam, hogy tetszeni fog. Mondjuk ezen nem kell csodálkozni, mert nagyon jó sorozat.
      Minden karakter annyira jól eltalált benne. :)
      A tánc nekem annyira nem jött be, mert nagyon lassú. Nekem inkább a lilába öltözött háttértáncosok tetszettek. :)
      Igen, a következő rész mindenképpen érdekes lesz. Mert ugye azzal folytatódik, hogy vajon mi lesz a két lány sorsa... kiderül-e, hogy helyet cseréltek.
      Köszönöm, hogy írtál!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  8. Kedves Shaolin Bunny! Nagyon szeretem a fordításaidat, remélem továbbra is folytatni fogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Klára!

      Köszönöm, hogy írtál! Kedves tőled. :)
      Örülök, hogy tetszenek a felirataim. Persze, továbbra is fogok fordítani. - időmtől függ, mikor mennyit -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés