2016. augusztus 7., vasárnap

Lost Tomb mozi: TIME RAIDERS

Már jó előre beharangozták, hogy lesz a Lost Tomb sorozattal kapcsolatban egy film.
No, most a napokban megjelent.
Azt gondoltam róla, hogy mivel a szereplők nem ugyanazok, mint a sorozatban, majd nem fog annyira érdekelni. Viszont az előzetesek alapján egészen jól sikerült mozival van dolgunk. Szerintem érdemes lesz megnézni. :)

Azt olvastam róla, hogy a sorozat és a mozi eltér egymástól, tehát ezen nem kell csodálkozni.
A karakterek ugyanúgy megvannak: Wu Xie, Zhang Qilin, San Xing, Pan Zi és Pufi.
Annyit írnak, hogy Wu Xie és Zhang Qilin karakterére összpontosít a történet.

Van róla pár trailer, amiket itt összegyűjtöttem.




 Egy hosszú, 15 perces előzetes:

 A végére egy zene: 

 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon látványosnak ígérkezik a bemutatók alapján, biztosan megfogom majd nézni.♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Bunny!
    Szerintem jónak ígérkezik, úgyhogy én is megnézem majd :D
    Üdv.: Cuclicica

    VálaszTörlés
  3. Jónak tűnik! A sorozat is bejött, egy előzményfilm is jó lesz! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is meg szeretném nézni,de sehol nem találom magyar felirattal!😢

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Tudomásom szerint nincs hozzá magyar felirat. Terveztem, hogy készítek hozzá, de megnézve nem igazán nyerte el a tetszésem.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés