2016. augusztus 23., kedd

Cruel Romance - 19. rész felirat

Felirat: ITT

6 megjegyzés:

  1. Szia Kedves Shaolin Bunny! :)
    Éppen ma gondoltam, csak úgy erre a kedvenc sorozatomra!
    Nagyon, nagyon köszönöm ! (Y) !
    Üdvözlettel: Mara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mara!

      Látom, nagyon gyorsan rátaláltál az újabb részre, ahogy kitettem. :)
      Igen, ebből pont 1 hónapja volt friss rész. Közben elindult az új sorozat a Love in Time, azt fordítottam.
      Nagyon szívesen! :) Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm az új részt.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Tifa! nekem is virust észlel nem engedi letölteni az oldalról a feliratot.... Kata58

    VálaszTörlés
  4. Kedves Shaolin Bunny!Köszönöm az új részt,egy-két rész és elkezdem nézni.Ezt a sorozatot nagyon várom,mert nagyon szimpik a főszereplők. 😄

    VálaszTörlés
  5. Kedves Shaolin Bunny!Köszönöm szépen az új rész,még egy két rész és el is kezdem nézni,mert szeretem a fordítással együtt nézni a sorozatokat,valahogy van hangulata.

    VálaszTörlés