2016. augusztus 3., szerda

Novoland: Kastély a fellegekben - 2. rész felirat


Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a 1-2.részt :D :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a 2. részt! A vége miatt (majdnem csók) kíváncsi vagyok a folytatásra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hayako!

      Nagyon szívesen! Örülök, hogy te is nézed.
      Én is kíváncsi vagyok a sorozatra, mert én csak a feliratot olvasom, és javítom. XD Majd csak augusztus végén jutok hozzá.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Ezer köszönet a feliratokért! (És igyekszem megtanulni kezelni a "viki"-t, de még nem megy. Addig is a feliratokat gyüjtöm!)Szeretettel:Rosarium

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rosarium!

      Nagyon szívesen! :)
      Hm, szerintem csinálok egy képes útmutatót, hogy kell viki-ről leszedni videót, feliratot. Az majd biztos segítségedre lesz.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés