2016. augusztus 5., péntek

Novoland: Kastély a fellegekben - 3. rész felirat


Felirat: ITT

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a 3.részt :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nita!

      Nagyon szívesen! :) Jó szórakozást hozzá!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Köszönöm szépen én is az újabb részt. Nagyon izgalmas és gyönyörű sorozatnak ígérkezik. Még mindig nem tudom eldönteni, hogy mit is gondoljak a főszereplő férfiról. A leányzó nagyon aranyos és szép is.♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) Nincs mit!
      Én csak a feliratot olvasom, szóval az alapján tudom megítélni a sorozatot. Biztos jó lehet. :) - nekem nincs meg a videó, majd csak a hónap végén lesz meg, amikor Anitához elmegyek -
      A főszereplő nekem egyelőre nem szimpatikus, de kedvencem már van, mégpedig a szerelő srác. :) Aki itt az ajánló képen is szerepel.
      A lány valóban nagyon csinos! Jó szórakozást kívánok a történethez!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Úgy látszik egyforma az ízlésünk, mert nekem is ő a kedvenckém a sorozatban. További szép hétvégét Anitának is és neked is.♥♥♥

      Törlés
    3. :) :) Na, ez jó, hogy neked is pont ő lett a kedvenced. Kíváncsi vagyok rá!
      Neked is szép hétvégét! Anita nyaralni van a hétvégére, szóval neki biztosan szuper hétvégéje lesz. :)

      Törlés
  3. Köszönöm a 3. részt is! Egy héten 3 rész azért nem semmi, gratulálok nektek! :) Nekem sem szimpi a császár, a herceg meg nem közeledhet hozzá amiatt az átok miatt. Vajon kivel fog összejönni? :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a sorozat 3. részét.Szuper gyors a munkátok.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Shaolin Bunny!Nagyon köszönöm a fordításokat Neked és Anitának is.Kellemes nyaralást kívánok mindkettőtöknek.Erika

    VálaszTörlés
  6. Szia Anita! Ide is írok :D, mert nem tudom hol nézed meg először :D Nekem is megvan a felirat a 14. részig a vikiről, és egy kínai torrentes oldalról a sorit is 16. részig, ehhez jó a felirat is, én is át tudom küldeni, persze, csak ha kell :D
    Üdv: Cuclicica (Pataki Adri)

    VálaszTörlés