2017. július 23., vasárnap

Princess Agents - 4. rész felirat

Felirat: ITT

6 megjegyzés:

  1. Szia Shaolin Bunny!Nagyon köszönöm a 4.rész feliratát.Gyorsan "hoztad",talán Neked is nagyon tetszik?Úgy jártál mint én,hogy nem bírtam és előre néztem?Nagyon de nagyon hálás vagyok Neked a fordításért.KÖSZÖNÖM!További jó hétvégét!Üdv:Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!

      Nincs mit! :)
      Igen, most gyorsan lefordítottam egymás utáni részeket. De csak azért, mert ráértem. - szabin voltam -
      Ez kivételes alkalom volt. Szóval továbbra is marad a kb. hetente egy felirat valamelyik fordítás alatt lévő sorozatomból, ahogy eddig.
      De persze nagyon tetszik, és láttam előre én is pár részt. :)
      Örülök, hogy ennyire tetszik!
      Köszönöm a jó kívánságokat!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Sok-sok köszi, hogy ilyen gyorsan már küldted is a következő részt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Klára!

      Nagyon szívesen! :)
      Ez csak kivételes alkalom volt. Fentebb írtam Erikának.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Nagyon tetszett a két nő harca, miket tudnak! xdd. de nagyon megható, ahogy kiáll a testvéreiért! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Igen, nekem is tetszett. Jók a koreográfiák a sorozatban. :)
      A testvérei nagyon fontosak számára.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés