2020. november 5., csütörtök

Dream in Dream - Supanut

 


 

Ezt a dalt korábban már egy másik verziónál lefordítottam, így azt a dalszöveget ide is bemásolom.

Viszont most a sorozatból az egyik főszereplő énekelte fel, és az ő feldolgozása másként szól.

Nekem tetszik. :) - az előzőt Boss Thanabat követte el - 

 

 

Álom az álomban - Supanut


Ott voltunk mindketten egy álomban.
Kettesben mindenhol, sülve-főve,
együtt álltunk a fénylő nap alatt.
Az élet hirtelen sokkal többet jelentett.
De valójában nem vagy itt velem.
Tudod, hogy hiányzol?
Rég volt, mikor találkoztunk,
akkor láttam a mosolyod.
Még jó, hogy álmomban velem
vagy a gondolataimban.

Elvesznék, ha nélküled ébrednék fel.
A világ csak mi ketten vagyunk.
Senki sem tökéletesebb nálad.
El tudok aludni, ha nem jár az agyam.
Minden perccel egyre csak nő a szerelmem.

Csak rád várok!
Te vagy az, akire várok!
Akárhol vagy, téged hívlak.
Tudd, nekem csak te vagy.
A szívemben, és a gondolataimban,
még akkor is, ha durva vagy velem.

Ott voltunk mindketten egy álomban.
Kettesben mindenhol, sülve-főve,
együtt álltunk a fénylő nap alatt.
Az élet hirtelen sokkal többet jelentett.
De valójában nem vagy itt velem.
Tudod, hogy hiányzol?
Rég volt, mikor találkoztunk,
akkor láttam a mosolyod.
Még jó, hogy álmomban velem
vagy a gondolataimban.


2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszönöm szépen a dalt és fordítását. A sorozatban lévő Oxygen című szám is nagyon szép, azt is ő énekli. :) Szeretem!

    Szép napot!
    feszty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Feszty!

      Igen, tudom. Azt már korábban lefordítottam. :) De már megtaláltad időközben. Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
      Szép hangja van a srácnak. Neked is szép napot! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés