2020. november 7., szombat

Immortal - Ayunga

 


Ayunga új albumáról egy dal. Ez azok közé tartozik, amik nem igazán tetszenek. Mármint maga a dal zenéje, stílusa. - nekem ez túl modern, gépies - Viszont a mondanivalója, dalszövege az egész különleges, nem is beszélve a klipről. Szóval mindenképpen úgy gondoltam, hogy nem maradhat ki. :)

 

 

 

 

 Halhatatlan - Ayunga


Lepke csapdos a szárnyaival,
tomboló hullámok csapnak össze.
A galaxis átbukik a felhők tengerén,
hamuvá lesz minden.
Jövő és a múlt, jelentős vagy jelentéktelen...
Ami azt illeti, az élet megszületik, és véget ér.

Szóval ébredj fel!
Egy Szentivánéji álom a láthatáron.
Én felébredtem,
azonban tiszavirág-életű, mint egy tűzijáték fénye.
Hogyan bizonyítsuk be azt, hogy
igaziak vagyunk, nem hamisak?
Zene és próza, világos és sötét,
oda-vissza... A kerék forog...
Öröm és bánat ezen a világon.
Halhatatlan szerelem...

Mona Lisa titokzatos mosolyába kódolva
a rejtélyek, amiket nem tudunk elmondani.
Freud elmélete a libidóról...
Rügyezik... virágzik aztán kinyílik.
Bibliai gondviselés, véletlen csodák.
Sejtekből jött létre a Föld.
Halhatatlan...

Szóval ébredj fel!
Egy Szentivánéji álom a láthatáron.
Én felébredtem.
Azonban tiszavirág-életű, mint egy tűzijáték fénye.
Hogyan bizonyítsuk be azt, hogy
igaziak vagyunk, nem hamisak?
Zene és próza, világos és sötét,
oda-vissza... A kerék forog...
Öröm és bánat ezen a világon.
Halhatatlan szerelem...

Most ébredj fel! Fedezd fel a válaszokat,
ami az ismeretlen piramisokban rejlik.
A komplex intelligencia egyszerű diadala.
Az elme ajándéka a gondolkodás képessége.
Szobrok, és festmények...
Fekete-fehér színek, felvételek...
Az univerzum minden titka benne van.
Halhatatlan szerelem...

Szóval ébredj fel!
Egy Szentivánéji álom a láthatáron.
Én felébredtem,
azonban tiszavirág-életű, mint egy tűzijáték fénye.
Hogyan bizonyítsuk be azt, hogy
igaziak vagyunk, nem hamisak?
Zene és próza, világos és sötét,
oda-vissza... A kerék forog...
Öröm és bánat ezen a világon.
Halhatatlan szerelem...

Most ébredj fel! Fedezd fel a válaszokat,
ami az ismeretlen piramisokban rejlik.
A komplex intelligencia egyszerű diadala.
Az elme ajándéka a gondolkodás képessége.
Szobrok, és festmények...


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a dal fordítását . Szeretem Ayunga hangját , szivesen hallgatom és ha még tudom is miről énekel akkor teljes az összkép .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Terézke!

      :) Nagyon szívesen! Tőle már fordítottam dalt, igaz még csak kettőt. - abból is az egyik egy közös dal volt -
      De még biztosan fogok tőle. :)
      Ayunga nekem nagy kedvencem, de ezt szerintem tudod. Őt leginkább rajtam keresztül ismerte meg itthon a doramás közösség.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés