2020. november 11., szerda

The Path You Choose - Cocktail, The Mousses, Paradox




Ebben a dalban három thai banda (Cocktail, The Mousses, Paradox) énekese állt össze, hogy ezt a jó kis lelkesítő nótát elénekeljék. :)

Nekem bejött. Végre egy thai dal, ami nem a szerelemről szól. XD

 

 

 

 Az út, amit választottál - Cocktail, The Mousses, Paradox


Hallom, az emberek azt mondják egymásnak,
az életben számtalan utat választhatnak.
Mindenki számára több lehetőség van.
De a végén, ki kell választani egyet.

Egy nap rajtunk lesz a sor.
Itt az ideje, hogy döntsünk.
Az életünknek kell, hogy legyen értelme.
A végén messzire el kell jutnunk.

Az idő senkit nem kímél.
Az állandó aggódás nem segít semmin.
Ha ma nem cselekszünk...
nem tudom, vajon miért kellene tovább várnunk?

A holnap olyan lesz, ahogy megálmodtam.
Akárhogy is lesz, az én döntésem.
Bár az út nagyon hosszú,
kitartok és követem az álmaimat!

Még ha el is bukok, az sem baj.
Mert biztosan tudom, ez az én utam
amit választottam, és végigjárom.
Azt is tudom, hogy soha nem
állok meg, a szívem ezt diktálja.
Mikor elérem az álmom,
nem fogok habozni, megvalósítom.

Lehet, hogy nem születtünk egyenlőnek.
Megértem, hogy ez így van.
De nem adom fel, akkor sem, ha majd belehalok,
egy nap el kell érnem a célom.

Az idő senkit nem kímél.
Az állandó aggódás nem segít semmin.
Ha ma nem cselekszünk...
nem tudom, vajon miért kellene tovább várnunk?

A holnap olyan lesz, ahogy megálmodtam.
Akárhogy is lesz, az én döntésem.
Bár az út nagyon hosszú,
kitartok és követem az álmaimat!

Még ha el is bukok, az sem baj.
Mert biztosan tudom, ez az én utam
amit választottam, és végigjárom.
Azt is tudom, hogy soha nem
állok meg, a szívem ezt diktálja.
Mikor elérem az álmom,
nem fogok habozni, megvalósítom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése