2022. augusztus 4., csütörtök

Last Kiss - LAZ1

 


Egy fiatal srácokból álló thai banda. Teljesen véletlenül dobta fel a youtube, nekem pedig szimpatikus volt a daluk. :)

 

 

 

 

Utolsó Csók - LAZ1


Ha csak egy ölelés...
Meddig kellene ölelned?
Hadd tudja meg, mennyire szeretem!
Ha egyetlen csók lenne...
Mennyi ideig csókolnál?
Neked adom az én egyetlen,
örökké tartó szerelmemet.

Utolsó csók, utolsó csók...
Olyan sok minden van a
szívemben, igen. Ez a szerelem.
Utolsó csók, utolsó csók...
Mert annyi minden van a
szívemben, igen. Ez a szerelem!

Azt akarom mondani neked:
"A szívemet, ami érted dobog,
nem is tudom mihez hasonlítsam.
Ha megpróbálnád egyesíteni az
összes csillagot az univerzummal,
talán az már közel járna a
szívemben lévő szeretethez."
De még ez is kevés lenne.
Nem elég, hogy neked adjam a szívemet.

Ha csak egy ölelés...
Meddig kellene ölelned?
Hadd tudja meg, mennyire szeretem!
Ha egyetlen csók lenne...
Mennyi ideig csókolnál?
Neked adom az én egyetlen,
örökké tartó szerelmemet.

Azt akarom, hogy tudd,
te vagy az én világom.
Amikor mosolyogsz,
tudod, milyen cuki vagy?
Kell még idő, csak egy kicsi,
hogy elmondj mindent.
Én csak teszem a dolgom,
minden másodpercben állandóan.
Gyerünk! Csak látni akarom
az arcod! Olyan szép!
Amikor nem vagy velem,
minden pillanatban hiányzol.
Jelenleg lehet, hogy nem tudok
mindent szavakba önteni,
de minden szavam őszinte.
Ha kapnék egy esélyt, akkor
itt állnék, és megölelnélek.
De még ez is kevés lenne. Nem elég,
hogy neked adjam a szívemet.

Ha csak egy ölelés...
Meddig kellene ölelned?
Hadd tudja meg, mennyire szeretem!
Ha egyetlen csók lenne...
Mennyi ideig csókolnál?
Neked adom az én egyetlen,
örökké tartó szerelmemet.

Ha ez lenne az utolsó esély,
az nem lenne elég...
Nem elég, hogy neked adjam a szívemet.
Ha csak egy ölelés...
Meddig kellene ölelned?
Hadd tudja meg, mennyire szeretem!
Ha egyetlen csók lenne...
Mennyi ideig csókolnál?
Neked adom az én egyetlen,
örökké tartó szerelmemet.

Utolsó csók, utolsó csók...
Olyan sok minden van a
szívemben, igen. Ez a szerelem.
Bárcsak adhatnék egyetlen csókot!
Mennyi ideig csókolnál?
Neked adom az én egyetlen,
örökké tartó szerelmemet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése