2014. május 24., szombat

2. Holdújév Fesztivál - shaolin kung fu

Idén, február első napján kerül megrendezésre a hazai második, kínai újévi ünnep, a Holdújév Fesztivál.

Mivel az elsőn is ott voltunk, így tudtuk, hogy mire kell számítani. :) Ezért mindenképp el szerettünk volna menni.
A dolgok végül úgy alakultak, hogy csak én mentem, barátnőm nem tudott jönni, mert nekik pont akkorra esett az ELTE keleti napok rendezvénye, Tihanyban.
Egy darabig az is kérdéses volt, hogy így el tudok-e menni, de nagyon szerettem volna látni a kínai kung fu-s fiatalok előadását. Szóval mindent megtettem volna azért, hogy ott legyek. :)
Pár helyen úgy szerepelt, hogy igazi shaolin pap növendékek, valójában ez nem helytálló, mert nem azok voltak, hanem kiváló shaolin kung fu és wu shu iskolák tanítványai.
Persze ez semmit nem vont le a látványból, nagyon ügyesek voltak, és elképesztő dolgokat műveltek a színpadon.
Többször is szerepeltek a gála alatt, azaz maga a gála most igazából róluk szólt, ők és a shaolin kung fu volt a középpontban. Ami nekem természetesen nagyon is imponált, erre vártam a legjobban. :)
Voltak idősebb srácok, fiatalabbak, és volt egy, talán 7 év körüli gyermek is a csapatban.
Fegyveres és pusztakezes bemutatókat is tartottak, egymás ellen imitáltak harcokat, a shaolin kung fu állat formái is (amikor különféle állatok mozgását utánozzák a mozdulatsorok) megjelentek a színpadon.
Volt bot széttörés, fejen, lábon, kézen.
A legnagyobb mutatvány az volt, amikor egy tűt dobott át a vastag üvegen, az egyik kung fu tanítvány. 

Ez a poszt róluk szól, így itt pár fotót szeretnék megmutatni, ami Facebook-on elérhető Wphoto EU albumában, a fotókat természetesen ő készítette.















Gyönyörű képek, nagyon jól elkapott pillanatok. :) 


A teljes galéria itt tekinthető meg: Holdújév Fesztivál



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése