2014. május 7., szerda

Stand by me

A cím most konkrétan egy régi dalt takar, amit imádok! :) - hm igen.... a régi jó dalokat is szeretem hallgatni, bár egy jó ideje csak kínai dalokat hallgatok XD De azért, ha meghallok egy-egy kedvencet, akkor rám jön a hallgathatnék, és többször is végig hallgatok egy-egy dalt -

Szóval a Stand by me c. dalt azt hiszem nagyon-nagyon sokan ismerik, mert ez egy régi klasszikus, azaz mondhatnám azt is, hogy a mostani fiatalabb generáción kívül mindenki más tudja, hogy miről van szó, ha meghallja. :)

Az az érdekesség fordult elő velem minap, hogy teljesen véletlenül Mark Chao-ról kerestem valamit, aztán ezzel a dallal találtam magam szembe. XD Nagyon megörültem neki.
Konkrétan a First time c. kínai mozifilmben hangzik el, Mark Chao előadásában. Nekem nagyon bejött! :)

Itt az eredeti nóta:



A kínai filmben:



Nekem nagyon tetszik Mark Chao előadásában is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése