2014. május 29., csütörtök

Return of the Condor heroes - 7-8. rész felirat





Felirat: ITT

4 megjegyzés:

  1. Szia

    Köszönöm a két ujjab rész feliratát :D Örök kedvenc marad ez a film, szerintem nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  2. :) Nincs mit! :) Örülök, ha tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A Meteor Shower és a Bu Bu Jing Xin kínai sorozat egyikét nem fordítanád le? Köszönöm a Return of the Condor heroes fordítását!

    VálaszTörlés
  4. Szia Névtelen!

    Hm, tudod én elsősorban azt fordítom, ami nekem tetszik. Nem vagyok fordító, mint a többi sorozatok feliratait készítő. A blogomon csak azért teszem közzé azokat, amit megcsináltam, hogy ezekhez legyen valami magyar felirat, hátha más is szívesen nézné, rajtam kívül. - mert általában azért olyasmit kedvelek, amit nem igazán néznek idehaza, vagy nem is ismernek, vagy csak nagyon kevesen -
    Szóval ne haragudj, de én kérésre nem fogok feliratot készíteni.
    Annyit tudok mondani, hogy itt azok kint lesznek, amik nekem tetszenek, és talán majd köztük lesz egyszer az is, amit kedvelsz.
    - egyébként igen, a Bu Bu Jing Xin az pont egy olyan sorozat, amit meg szeretnék nézni, és még az is lehet, hogy fordítani, de ez nem mostanában lesz. Az a két sorozat, amit most fordítok, nagyon hosszúak, és még nagyon sok idő, amire azokkal készen leszek -

    VálaszTörlés