2019. december 28., szombat

Karácsonyi ajándékok Japánból :)

 


Idén messziről, Japánból kaptam karácsonyi meglepit. :)

Egy kedves barátnőm ősszel kiment dolgozni, de persze a nagy távolság sem akadály számunkra. Így a karácsonyi ajándékozást csomagfeladással oldottuk meg. :)
Nagyon vártuk mindketten, vajon mivel lep meg minket a másik.

Hijikatának nagyon szépen köszönöm a cuki, és finom meglepiket itt is! Nyusziiiiiiiii! Még több nyusziiii! :)   - én nem cicás, meg kutyás vagyok, hanem nyuszis :) - 

Gondoltam megörökítem a kis csomagot, hogy évek múlva is legyen róla fotó. :) No meg azért, mert páran kérdezték, hogy mit kaptam, és szeretnék megnézni.


Mindenféle Kit Kat, kisebb válogatás.
A sárga az Yuzu Sake-s izű, a picik valami gyümölcsdarabos, vegyes gyümis ízűek. A barna
szerintem mogyorós, és van még a képen narancsos is.




Volt egy fajta, amit konkrétan én kértem, ezt most hozták ki Halloween-re. Elvileg almáspite ízű, lila csokiréteggel, ami meg szerintem áfonyás ízű. Nagyon különleges, és finom!


A hátulján kis szellem mintával. :)


A belsejében pedig minden darabon más szó, minta volt.



Aztán mivel szeretem az almát, kaptam papírdobozos almás Kit Kat-ot is.





Egy szép, fém dobozos különleges rágcsa édesség. :)


Ilyen lapul benne:



Jöjjenek a nyuszis ajándékok! :)  Egy kis szütyő, lila omamori (amulett), fém kitűzők.





A kitűzőt együtt fotóztam le a két kis jegyzetfüzettel, amit még kaptam. Az egyik ott is nyuszis. :)





Japán sakura mintás meglepi sem maradhatott ki, mert azt is imádom. :) Ez egy kulacstartó.
A belseje bélelt, hogy hidegen, illetve valameddig langyosan tartja az italt.


 

 



A végére pedig egy nagyon szép virágos levélszett.




3 megjegyzés:

  1. édesek az ajándékok...Kata58

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klasszak, egyik jobban néz ki, mint a másik

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszettek a dolgok :) Már gyűjtögetem a következő adag Kit Kat válogatáshoz valót XD

    VálaszTörlés