2019. december 21., szombat

No Secrets - 5. rész felirat


Felirat: ITT

6 megjegyzés:

  1. hahaha! az utolsó mondattól fáj a szám akkorát vigyorogtam...xddd
    Jó volt ez a rész is, tele feszültséggel, viccel, és felismeréssel. Örömmel várom a folytatást! Aranyos ez a triumvirátus, az anyát is jól kiválasztották a szerepéhez! xddd tényleg lágyabb ez a sorozat. Köszönöm ezt a karácsonyi meglepetést! puszim..Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Jaja... Mars be az irodába. XD Majd elválik mi lesz. :)
      A kölyköt nagyon bírom benne, annyira jó ez a szerep neki. Olyan kis szomorú, kutya szemei vannak, pont a karakterhez való. Mikor mindig lábujjhegyre áll, amikor szembe kerül a csaj főnökével, az vicces. :)
      Meg talán még nem is láttam ennyire jól működő párost, mint ők. Nagyon el lett találva. Nézeti magát a történetük.
      Szerintem a főnök is pont jó színész lett, illik hozzá a szerep. Olyan igazi elegáns úriember.
      Az anya neked nem ismerős? Szerintem ő volt a Time Teaches Me to Love-ban a lány anyukája. - de nem vagyok benne biztos -
      Igen, szerintem teljesen más, mint a koreai. Megnéztem annak az első részét. Hát... semmi köze hozzá a kínainak, mérföldekkel jobb történet, minden másban is jobb.
      Nagyon szívesen! Ha marad időm év végéig, akkor még jön belőle rész.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Végre hazaértem a melóból és nekiállhatok a filmezéshez♥♥♥ Köszönöm szépen♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jó pihenést! Remélem tetszett a rész! :)
      Na, megkedvelted már a srácot annyira, hogy kapjon szívecskéket? :)

      Törlés
  3. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket! Kata58

    VálaszTörlés