2019. december 2., hétfő

Wu Zhu: egy érdekes karakter a xianxia világából


 


Mao Ni / 猫腻 kínai író xianxia regényeket ír, amiket az interneten tesz közzé.
Épp most jelent meg a 4. kínai sorozat, ami az ő regényét dolgozza fel. Többek között az ő írásai alapján készült a: Fighter of the Destiny, és az Ever Night c. dorama.


Szembe jött velem képen egy érdekes karakter, aki Mao Ni regényének feldolgozásában, a
庆余年 / Qing Yu Nian-ban szerepel. 
Mindig tetszettek az álarcos, vagy extrém frizurájú, esetleg fantasy részekkel - szarvak, tetkó, vagy egyéb nem átlagos kinézetű - ábrázolt karakterek. 
A legújabb karakter igazából annyira nem is különleges, szimplán vak. Viszont mindig hord a fején egy textilből készült szemkötőt, és egy érdekes, csúcsban végződő fejdíszt visel.

Wu Zhu Su / 五竹叔

A történetben inkább mellék karakter. Annyi derült ki számomra, hogy a főszereplő srácot ő tanította kiskorától mindenféle harcművészeti technikára, és elég titokzatos, nem beszél túl sokat. Viszont annál vagányabb, és a szerkója is jól néz ki. - eddig csak feketében láttam -
Plusz annyi infót még olvastam róla, hogy a négy harcművész nagymester közül az egyik, és elvileg halhatatlan. - vagy nem... de annyi biztos, hogy nem öregszik - 


 


 



Egy rövid videó a karakterről:





 Már egy rajzot is találtam, úgy látszik népszerű. :)




Természetesen azt is kiderítettem ki lakozik a szemkötő mögött. Bár igazából nekem így szemkötővel az igazi a karakter. :) Valahogy nem hiányzik, hogy lássam a szemét.
A színész: Tong Meng Shi (Thomas Tong) / 佟梦实



 

2 megjegyzés:

  1. Valahogy mindjárt rá gondoltam az előzetes alapján. Most ennek utána kell néznem♥

    VálaszTörlés
  2. Teljesen megértem, hogy megtetszett a karakter. Nagyon különleges (nekem legalább is) kisugárzása van rajzon és az élőszereplős változatban egyaránt. Van amikor egy mellékszereplő is kimagaslóan érdekes. Ennyi infó alapján máris kíváncsi lettem rá, bármilyen is a sztori maga, bár biztos az is jó :)

    VálaszTörlés