2019. december 9., hétfő

No Secrets - 3. rész felirat


Felirat: ITT

8 megjegyzés:

  1. Hát ez gyors volt, köszönettel vittem is, de most irány a konyha! Ha láttam jövök referálni..puszim! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Most így volt időm. A héten szerintem hétvégén folyt. köv. :)

      Törlés
  2. túl vagyunk a vacsorán, és a filmet is megnéztem.xddd. Nagyon jó volt ez a rész is, Néha igencsak kacagtató pillanatokkal ajándékoznak meg bennünket.xddazok a coffok xdd ...amilyen az anya olyan a lánya..xddd és az autóban, a főnök arcát megbökve..amit kérdezett, modott xdddddd Köszönöm hogy láthattam fordításoddal. puszim Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Köszi, hogy írtál. :)
      Nekem jelenleg ez a kedvenc sorozatom. Szerintem nagyon jól összerakták mindenféle téren. Jó sztori, jó karakterek, nagyon jó színészek. Meg nekem a helyszínek is tetszenek, és a fényképezése is jó.
      Meg nagyon jó gondolatok vannak benne.
      Igen, nagyon viccesek tudnak lenni. Jókat lehet mosolyogni azokon a helyzeteken, amiket produkálnak.
      De lesznek majd szomorú, drámai percek is. Cuki volt a copfokkal. Nem is értem miért nem tetszett a srácnak.
      Az nagyon vicces jelenet, mikor berúgva mindenfélét össze-vissza beszél a főnökének. XD Majd a következő rész elején lesz ez igazából.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Tifa! De szuper volt ez a rész is. A coffok szerintem is jól álltak az ügyvédnőnek. Még talán hihető is volt, hogy iskolás🤣

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      :) Örülök, hogy tetszett. A következő még jobb lesz.
      Egyébként nem látszik rajta, hogy 35 éves. Nagyon kis csajos, fiatalos. Örülök, hogy őt választották a szerepre, mert nagyon passzol hozzá.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Kedves Shaolin Bunny!
    Köszönöm szépen a No secret feliratait is..:)
    Szeretetben gazdag, meghitt karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Darinka!

      Nagyon szívesen! Remélem tetszik a történet. :)
      Köszönöm szépen a jókívánságokat! Neked is minden jót kívánok az ünnepekre!

      Üdvözlettel: Shaolin Bunny

      Törlés