2022. július 8., péntek

Because of You - Jeff Satur



Egy újabb dal a sok Jeff dal közül. :) Ez a The Tuxedo thai bl sorozat egyik betétdala volt. - a másikat már korábban lefordítottam, amit ugyancsak ő énekel -

 Csak egy képes, sima zenés videóval teszem ki a dalt. 

 

 



Miattad - Jeff Satur


Üres a világ, nincsenek csillagok.
Egyedül én, és a magányom vagyunk
az összeomlás és a megsemmisülés álmában.
Amikor találkoztam veled, kezdtem
megérteni, milyen szép ez a világ.
Milyen melegséget érzek, mert a szívemben élsz.
Ez miattad van a mai napig.

Én, én mindig szeretni foglak!
A létezésed megváltoztatott engem,
aki soha nem ismerte a szerelmet.
Mindig szeretni foglak!
Kérlek, maradj velem!
Szeretlek...

A tömegben nem tudok létezni,
nem látom az előre vezető utat.
Visszanézek, és meglátom,
hogy ott sétálsz mellettem.
Amíg velem vagy velem van a szeretet.
Nem számít, mennyire fáj mostantól,
amíg veled vagyok kéz a kézben.
Ez ma is miattad van.

Én, én mindig szeretni foglak!
A létezésed megváltoztatott engem,
aki soha nem ismerte a szerelmet.
Mindig szeretni foglak!
Kérlek, maradj velem!

Soha nem értettem
a szeretet jelentését.
Elég volt találkozni veled,
hirtelen felfogtam, miattad.
Csak téged szeretlek!

Én, én mindig szeretni foglak!
A létezésed megváltoztatott engem,
aki soha nem ismerte a szerelmet.
Mindig szeretni foglak!
Kérlek, maradj velem!
Szeretlek...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése