2022. július 21., csütörtök

Ohm & Nanon tarolt a KAZZ Awards díjátadóján

 



Nem lepődtem meg kicsit sem. :) Gondoltam, hogy idén rengeteg díjat begyűjtenek a srácok. Mindkettő nagyon ügyes, és nagyszerű színészek lesznek - már most se rosszak - évek múlva. Még sokat kell tapasztalniuk, tanulniuk. Remélem kapnak rá lehetőséget, hogy jobbnál jobb sorozatokban, filmekben tudják megmutatni a tehetségüket. 

Tavaly év végén, illetve idén év elején a Bad Buddy volt, ami felrobbantotta a netet nemzetközi szinten. Sok mindenben az első bl volt, ami szakított az addigi berögződésekkel, klisékkel, és sokkal bátrabban nyúlt a témához. Meg volt bazi nagy lelke, szíve az egésznek. Az is biztos, hogy a két kölyök nélkül más lett volna. Nagyon megkedveltem őket, Nanon dalait is szeretem. :) A sorozat betétdalát nem is tudom hány százszor hallgattam meg, még mindig az egyik legnagyobb kedvencem. 

Az a kapcsolat, ami kettőjük közt van - bármi is legyen az, lelki társak, barátok, vagy több - legalábbis amit látni, a reakcióik, a viselkedésük egymással, az nagyon szép. Nem volt véletlen, hogy ők ketten játszottak a sorozatban, és hogy ennyi díjat kaptak. :) 

No, de akkor lássuk milyen díjakat nyertek a Kazz Magazin díjátadóján:

- Az év legjobb színésze: Nanon

- Az év legnépszerűbb fiatal színésze: Nanon, Ohm

- Az év párosa: Nanon & Ohm

- A legjobb jelenet: Bad Buddy - amikor az egymással szomszédos, emeleti szobáik erkélyén beszélgetnek egymással - 


Gratulálok a sorozat készítőinek, és a a két srácnak is! :)










1 megjegyzés:

  1. Én is gratulálok nekik, és nagyon-nagyon örülök. Már pár órája a neten csüngök, és a róluk és az eseményről szóló képeket, videókat nézem. A díjkiosztó után, lazább öltözékben, a rajongóikkal is találkoztak, fotózkodtak. Annyian szeretik őket, és meg is érdemlik. Én is változatlanul imádom őket, főleg Nanont. Shaolin Bunny, hálásan köszönöm, hogy Általad megismerhettem őket. Ezt sosem felejtem el. És még a zenei ízésemet is formáltad, hónapok óta szinte csak thai zenéket hallgatok. Nem is értem, mi van velem.
    Ha már itt vagyok, talán nem baj, ha ide írom meg, hogy elkezdtem nézni a Vica Versa-t. Köszönöm a fordítását! ♥

    VálaszTörlés