2022. július 10., vasárnap

Loop - Jeff Satur

 


Jeff-től ez már nem is tudom, hányadik dal. XD Még 10 alatt vagyok, ha minden igaz. Igazából ez volt az a dal, amit először hallottam tőle. Ennek sem az eredeti, klipes verzióját, hanem a T-Pop Stage zenés műsorban adta elő a dalt. Ezt fogom elsőként linkelni. Ott tetszett meg a hangja, előadása. A másik dal, amivel kezdi, az az egyik kedvencem tőle, azt első között fordítottam le. 

 

 

 

Sima zenés verzió, ha valaki lementené: 



Időhurok - Jeff Satur


Olyan hosszú idő telt el azzal,
hogy messziről figyeltelek.
Azon tűnődve, hogy vajon
engednéd-e, hogy a szíved
megtöltsék a szavaim?
Nem tudom tovább magamban
tartani, meg kell hogy hallgasd!

Mégis csak küzdök, és újra hajnali 3 óra.
Végiggondolom, kész vagyok elmondani,
de aztán tartózkodok attól, hogy
szóban kifejezzem az érzéseimet,
hogy: ma este rád gondolok.
Mindennap te jársz a fejemben,
de soha nincs módom elmondani.
Mikor jön el az a nap?
Jelzed felém, hogy tudjam?
Hány holnapot várjak még?
Ma van a tegnap holnapja.

Elképzelem magam, hogy
milliószor vallom meg neked.
De aztán meglátom az arcodat,
és nem tudom, miként is tehetném.
Az elmém kiürül, az
ajkaim némák maradnak.
Elakadtam egy időhurokban,
soha nem jön el a holnap?

Mégis csak küzdök, és újra hajnali 3 óra.
Végiggondolom, kész vagyok elmondani,
de aztán tartózkodok attól, hogy
szóban kifejezzem az érzéseimet,
hogy: ma este rád gondolok.
Mindennap te jársz a fejemben,
de soha nincs módom elmondani.
Mikor jön el az a nap?
Jelzed felém, hogy tudjam?
Hány holnapot várjak még?
Ma van a tegnap holnapja.

Hány évet kell arra várnom, arra a napra
mikor szerelmemnek hívhatlak, kedves?
Szeretném megvallani az érzéseimet,
hogy: ma este rád gondolok.
Mindennap te jársz a fejemben,
de soha nincs módom elmondani.
Mikor jön el az a nap?
Jelzed felém, hogy tudjam?
Hány holnapot várjak még?
Ma van a tegnap holnapja.
Tegnap... tegnap... tegnap...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése