2022. július 13., szerda

KinnPorsche - 14. rész felirat

 


Felirat: ITT

 

Itt a maffia történet vége. Hm... jó lett ez. :) 

A sorozatban a színek használata, világítás, képi megjelenítés szerintem az eddigi legjobb talán, amit thai sorozatoknál láttam. Nagyon szép képi világot kapott a néző. Arról nem is beszélve, hogy pazar helyszíneken forgattak. Voltak hullámvölgyek, és valahol a közepe felé kicsit sok volt nekem a fő páros romantikája, és túl puhányok lettek, de mondhatom azt is, hogy nyálasak, viszont a sztorira nem panaszkodhatok, az csillagos ötös nálam. Ilyen jó lezárást, utolsó részt nem is tudom mikor láttam utoljára. Nagyon ütős lett, és ötletes, fordulatos. No meg... össze is raktam pár dolgot az eddigiekből, és a folytatása sokkal izgalmasabb lesz, mint az első évad volt. Ha úgy folytatják, ahogy gondolom. Két kedvencem Kim és Pete lett. Miért pont olyan karakterek, akik nem szerepeltek sokat? Csak! :) Mert nekem az ő karakterük tetszett. Kim igaz rettenetesen keveset szerepelt ebben az évadban, de megvan annak az oka. A folytatás szerintem nem lenne olyan ütős, ha többet szerepelt volna, illetve ha többet elárul a sztori róla. Aki a dolgok mögé látott, illetve valamennyire ismeri az eredeti regényt, az tudja, hogy most miről beszélek. De nem lövöm le a poént előre. Majd mindenki meglátja a második évadban. :)

Egyébként pedig hallgassatok Jeff Satur dalokat, nagyon jó a srác! :) 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése