2022. július 1., péntek

The Lucky One - 9x9

 

Pár évvel ezelőtti dalt hoztam. Két verzióban jelent meg, az egyiket STAMP énekelte, a videóklipes, eredeti verzióját pedig a 9x9 fiúcsapat. A dal a Great Men Academy c. sorozat ending zenéje. A kilenc srác közül ebben egyedül Tor nem szerepelt.

Először az eredeti, klipes verziót osztom meg a srácoktól, utána pedig STAMP előadásában, amire én is rátaláltam. Nálam az ő verziója, ami jobban bejött. 

 


STAMP verziója: 



A szerencsés egy - 9x9


Lehet, nem tűnök túl jónak.
Lehet, ennyi nem elég.
Ha az álmaid pasiját keresed,
labdába sem rúghatok.
Csak egyetlen dolgot szeretnék,
azt, hogy itt lehessek veled.
Csak úgy spontán közelebb kerülhessek
hozzád, mint bárki más.
Hogy úgy állhassak melletted,
mintha egy álom lenne,
amiből mindig fel kell ébrednem.

Én vagyok az a szerencsés,
aki soha nem elég jó.
Olyan közel állunk egymáshoz,
de soha nem keresztezed az utam.
Milyennek kell lennem,
miben változzak, hogy
az a srác lehessek,
aki elrabolja a szíved?
Mit kell ehhez tennem?
Kérlek, áruld el, hadd legyek
én az a szerencsés egy!

Még várok arra a napra,
amikor elég jó leszek.
Veled akarok lenni, és ezeket a
szavakat suttogni, hogy tudd:
Szeretném átlépni azt a vékony
mezsgyét, ami elválaszt minket.
Át akarok változni a melletted álló
barátból arra, akivel együtt vagy.
Igaz a közeledben lehetek,
de ez minden alkalommal véget ér.
(Nem számít mennyit próbálkozom.
Mikor a közeledben vagyok,
egyre távolabb érzem magam.)
Lehetséges, hogy mi ketten
ennél több legyünk egymásnak?

Én vagyok az a szerencsés,
aki soha nem elég jó.
Olyan közel állunk egymáshoz,
de soha nem keresztezed az utam.
Milyennek kell lennem,
miben változzak, hogy
az a srác lehessek,
aki elrabolja a szíved?
Mit kell ehhez tennem?
Kérlek, áruld el, hadd legyek
én az a szerencsés egy!

Nem számít, mennyi ideig tart.
Nem számít, milyen hosszú az út.
Készen állok elindulni rajta.
Azt akarom, hogy nyisd meg
a szívedet nekem egyszer!

Én vagyok az a szerencsés,
aki soha nem elég jó.
Olyan közel állunk egymáshoz,
de soha nem keresztezed az utam.
Milyennek kell lennem,
miben változzak, hogy
az a srác lehessek,
aki elrabolja a szíved?
Mit kell ehhez tennem?
Kérlek, áruld el, hadd legyek
én az a szerencsés egy!

Lehet, nem tűnök túl jónak.
Lehet, ennyi nem elég.
De várok...
(Ha az álmaid pasiját keresed,
labdába sem rúghatok.)
...Arra a napra, amikor elég jó leszek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése