2024. február 19., hétfő

I - Allen Ren

 


 

Teljesen random találtam a dalt. Allen Ren-t azóta kedvelem, hogy láttam az Under the Power c. sorozatban. Itt most a dalt is ő énekli, és a sorozatban is játszik. 

 


Konkrétan a Thousand Years for You openingje, ami a republikánus korban játszódik, de néha visszatekint a karakterek előző életeibe, ezért vannak benne kosztümös részek is itt-ott.

 

 

 

 

 Én vagyok - Allen Ren


A lelkek a Mennyek és a Föld
között szétszóródnak.
Tiszta fehér hó borítja a tájat.
A több ezer évnyi idő
halhatatlan, mint a borostyán.
Még mindig gyötör az érzés.

Az alkonyat a káoszba zuhan.
Az előző életet nehéz elengedni.
Könnyekre fakaszt az igaz szerelem,
összeolvadva a nyomorúság tengerében.

A végzet egyszer fent egyszer lent.
A szívem meg van pecsételve.
Szerelem és gyűlölet követ engem.
A magány börtöne elhagy néha
dühösen üvöltve. De soha nem ereszt!

Én vagyok, aki őrzi a szemed.
Én vagyok, aki lángra lobbant.
Én vagyok, aki rohan feléd.
Én vagyok, aki egyesül veled.
Én vagyok...

A lelkek a Mennyek és a Föld
között szétszóródnak.
Tiszta fehér hó borítja a tájat.
A több ezer évnyi idő
halhatatlan, mint a borostyán.
Még mindig gyötör az érzés.

Az alkonyat a káoszba zuhan.
Az előző életet nehéz elengedni.
Könnyekre fakaszt az igaz szerelem,
összeolvadva a nyomorúság tengerében.

A végzet egyszer fent egyszer lent.
A szívem meg van pecsételve.
Szerelem és gyűlölet követ engem.
A magány börtöne elhagy néha
dühösen üvöltve. De soha nem ereszt!

Én vagyok, aki őrzi a szemed.
Én vagyok, aki lángra lobbant.
Én vagyok, aki rohan feléd.
Én vagyok, aki egyesül veled.
Én vagyok! Én vagyok! Én vagyok!

Aki őrzi a szemed. Aki lángra lobbant.
Aki rohan feléd. Aki egyesül veled.
Aki őrzi a szemed. Aki lángra lobbant.
Aki rohan feléd. Aki egyesül veled.
Aki őrzi a szemed. Aki lángra lobbant.
Aki rohan feléd. Aki egyesül veled.

Én vagyok, aki őrzi a szemed.
Én vagyok, aki lángra lobbant.
Én vagyok, aki rohan feléd.
Én vagyok, aki egyesül veled.
Én vagyok...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése