2021. május 23., vasárnap

If I call it love... - Two Popetorn


 

Kedvenc énekesek közül egy elegáns úriember, akitől már fordítottam dalokat. - sok visszatérő énekes, banda van nálam itt alanyként XD -  Őt mindig szívesen hallgatom. 

 



Aki le akarja menteni zeneként, annak egy rövidebb verzió - ahol nem beszél a végén -

   



Ha szerelemnek nevezem... - Two Popetorn


Nem mindenkivel vagyok így...
A szívem furán viselkedik.
Mi ketten soha nem nyitottuk
meg a szívünk egymásnak.
Csak azt tudom, jó érzés,
hogy a szívemben őrizlek.
Nem is értem, miért vagyok magányos.
Hiányzol... nem tudom, miért.

Hiba ezt szerelemnek hívni?
Ha minden nap találkozni akarok veled,
minden lélegzetemmel érted élek.
Vajon ez a szerelem?
Te is ugyanígy érzel?
Kérlek, áruld el!

Bármi történik, az felzaklatja a szívemet.
Nem tudom, mit érzel.
Soha nem kérdeztem tőled.
Nem is értem, miért vagyok magányos.
Hiányzol... nem tudom, miért.

Hiba ezt szerelemnek hívni?
Ha minden nap találkozni akarok veled,
minden lélegzetemmel érted élek.
Vajon ez a szerelem?
Te is ugyanígy érzel?
Kérlek, áruld el!

Várom a napot, amikor megismered a szívemet.
Van egy szó, amit még soha nem mondtam neked.
Van valaki, akit a szívedben őrizel?
Hiányoztam neked, mikor egyedül voltál?

Hiba ezt szerelemnek hívni?
Ha minden nap találkozni akarok veled,
minden lélegzetemmel érted élek.
Vajon ez a szerelem?
Én is hiányzok neked?
Nem baj, ha találkozni akarok veled?
Minden lélegzetem te vagy.
Vajon ez a szerelem?
Te is ugyanígy érzel?
Kérlek, áruld el!
...Ha mindketten ugyanúgy érzünk,
kérlek, mondd el nekem!


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen ennek a szép dalnak a fordítását.Nekem nagyon tetszik az énekes hangja is,öröm hallgatni :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!

      Nagyon szívesen! :) Nagyon szeretem az énekes hangját én is! :) Még biztos fogok tőle fordítani dalt. - ez már a harmadik volt -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Kedves Kati!

      Örülök, hogy tetszik! :) Puszi!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés