2021. május 19., szerda

My Heart - Palmy

 


Azt hiszem, megvan a thai énekesnő kedvencem. :) Az egyetlen, akinek több dalát lefordítottam már, és valószínűsítem, hogy tőle még fogok a jövőben. Ez egy nagyon kis kedves hangulatú dalocska, tetszik a nyugis zenéje. Viszont a videóklip a dalszöveg ismeretében meglepő volt.


Klipes verzió, egy kis szöveggel kiegészítve:


Csak szimplán a dal azoknak, akik zeneként letöltenék: 



Szívem - Palmy


Olyan vagy, mint a szívem,
ami mindig is egy részem lesz.
Remélem, itt maradsz!
Megadok minden szeretetet, kedvesem.
Te vagy a szívem csücske.
Ha te nem lennél nekem,
gyászos lenne az életem.
Ígérem, itt maradok!
Csak azt kérem, hogy gyere,
és hódítsd meg a szívemet!

Kérlek, mosolyogj rám!
Kérlek, mondd gyakran, hogy szeretsz!
Könyörgök, ne változzon meg amit érzel!
A szívem nem bírná ki nélküled.
Ha valaha is elhagysz, az fájdalmat okoz.

Olyan vagy, mint a szívem,
ami mindig is egy részem lesz.
Remélem, itt maradsz!
Megadok minden szeretetet, kedvesem.
Te vagy a szívem csücske.
Ha te nem lennél nekem,
gyászos lenne az életem.
Ígérem, itt maradok!
Csak azt kérem, hogy gyere,
és hódítsd meg a szívemet!

Egyetlen szívem van, amit kitölt a hálás szeretet.
Ha valaki eltántorít, kérlek, ne változz meg!
Mert te vagy a gazdája a szívemnek.

Olyan vagy, mint a szívem,
ami mindig is egy részem lesz.
Remélem, itt maradsz!
Megadok minden szeretetet, kedvesem.
Te vagy a szívem csücske.
Ha te nem lennél nekem,
gyászos lenne az életem.
Ígérem, itt maradok!
Csak azt kérem, hogy gyere,
és hódítsd meg a szívemet!

Ha az enyém leszel, nem fogsz csalódni.
Nem nézek... nem nézek senkire!
A szívem szüntelenül érted dobog.
Hűségesen vigyázok rád minden nap.
Ha az enyém leszel, nem fogsz csalódni.
Nem nézek... nem nézek senkire!
A szívem szüntelenül érted dobog.
Hűségesen vigyázok rád minden nap,
és a te drága kedvesed leszek.
Remélem, itt maradsz, szívem!
Ígérem, itt maradok!
Csak azt kérem, hogy gyere,
és hódítsd meg a szívemet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése