2021. május 10., hétfő

Is It Wrong That I Won't Return to Loving You? - Saint Suppapong


 Saint új cover dala. Szép, és egyben szomorú. 

 Stúdió verzió:

 

Élő verzió:

 

 

 

 Hiba az, hogy nem térek vissza a szerelmedhez? - Saint


Tudom, hogy visszatértél.
Tudom, hogy újra együtt akarsz lenni, mint ezelőtt.
De felfogtad egyáltalán, hogy
ismét felkavarod a dolgokat?
Ahogy a régi emlékek visszaköszönnek, az fáj nekem.

Jól emlékszem arra a napra, mikor csak ott álltam,
és hagytam, hogy felszáradjanak a könnyeim.
Minden percet magányosan töltöttem,
folyamatosan aggódtam érted.
De aznap nem tudtam, hova mentél.

Tudod... Annyi mindennel szembesültem.
Hogy újra szembenézzek ezekkel,
arra képtelen vagyok.
Annak, aki engem bántott...
Semmiféle jó oka nem volt rá, ugye?

Hiba az, hogy nem térek vissza a szerelmedhez?
Hiba az, ha azóta megváltoztam?
Hiba az, hogy elfelejtettem a szerelmünket?
Hiba így viselkedni?
Hiba megszánni a szívemet?

Ha arra vagy kíváncsi, még haragszom-e...
Nem... és legbelül még mindig hiányzol.
De ha megkérdeznéd, hogy még
most is szeretlek-e, és visszatérek-e hozzád...
A válaszom nem az lenne, amit remélsz...

Tudod... Annyi mindennel szembesültem.
Hogy újra szembenézzek ezekkel,
arra képtelen vagyok.
Annak, aki engem bántott...
Semmiféle jó oka nem volt rá, ugye?

Hiba az, hogy nem térek vissza a szerelmedhez?
Hiba az, ha azóta megváltoztam?
Hiba az, hogy elfelejtettem a szerelmünket?
Hiba így viselkedni?
Hiba megszánni a szívemet?



2 megjegyzés:

  1. Kedves Tifa!

    Nagyon köszönöm, hogy lefordítottad ezt a gyönyörű és egyben szomorú számot. Saint-nak nagyon jó hangja van!
    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nóri!

      Nincs mit! :) Igen, Zizikének egész jó hangja van. - a kis csipogi XD -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés