2021. május 21., péntek

The Love I Want to Forget - Jiew Piyanuch

 


A The Fallen Leaf thai sorozat opening dala. Úgy leltem rá, hogy Saint eddigi sorozatait átnéztem, miben szerepelt. Az egyik legkomolyabb karaktere véleményem szerint, igaz csak mellékszereplőként tűnik fel.

 

   



A szerelem, amit el akarok felejteni - Jiew Piyanuch


Elfúj a szél, sodródok...
Az életem olyan, mint egy lehullott levél.
A könnyeim, mint egy folyó...
Áradnak, mert csalódtam a szerelmedben.

A homokos part figyelmeztetett, hogy
meggondolatlanság beléd szeretnem.
Amíg nem mentem, és ültem ott szomorúan,
mert az irántad érzett szerelmem viszonzatlan.

Esőcseppek hullanak az égből,
az életben csak rád van szükségem.
Ó, a szerelem olyan mint egy éles sarló,
learatja a termést, annak ellenére,
hogy a rizs még zölddel a mezőkön.

Az eső a tanúm arra, hogy kegyelmet kértem.
Segítséget a szívemnek, hogy búcsút inthessen,
és elfelejtse ezt a szerelmet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése