2023. január 6., péntek

Ordinary Friend - Evening Sunday



Juhuuuuuu! :) Ez a 300. thai dalfordításom. Szép kerek szám. :) 

2020 őszétől kezdtem fordítani thai dalokat, két év alatt szerintem elég szép mennyiség. 

Most ismét egy vidám, napfényes dalocskát hoztam az Evening Sunday fiúbandától, a Why You… Y Me? sorozatból.

 

 



Átlagos barát - Evening Sunday


Szeretném megkérdezni,
hogy csak egy pillanatra is...
Gondoltál rám úgy, mintha
több lennék egy barátnál,
nem úgy mint mások?
Nem tudom, hiányzom-e neked,
amikor nem vagyunk együtt.
Álmodsz kettőnkről?
Éreztél már úgy, mint én?

Sok kérdés van a fejemben, miért
nem merek egy szót sem szólni?
De ma elmondom még egyszer!
Ha a világon csak te és én lennénk,
csak te és én, csak mi...
Lenne esély arra, hogy másként
néznél rám, mint egy átlagos barátra?
Lehetséges ez? Mit tegyek, elárulod?
Mert többet gondolok rád,
mint egy átlagos barátra.
Nem tudom, mit kellene tennem,
hogy észrevegyél.

Még akkor is, ha ez a világ eltűnik,
egy szempillantás alatt összeomlik...
Te akkor sem látsz engem olyannak,
amilyen személyről álmodtál.
Mondjam ki? Rejtsem el?
Vagy tegyek úgy, mintha elfelejteném?
Valószínűleg hamarosan képes
leszek ugyanúgy nézni rád, mint korábban.

Sok kérdés van a fejemben, miért
nem merek egy szót sem szólni?
De ma elmondom még egyszer!
Ha a világon csak te és én lennénk,
csak te és én, csak mi...
Lenne esély arra, hogy másként
néznél rám, mint egy átlagos barátra?
Lehetséges ez? Mit tegyek, elárulod?
Mert többet gondolok rád,
mint egy átlagos barátra.
Nem tudom, mit kellene tennem,
hogy észrevegyél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése