2023. január 1., vasárnap

2023 Keleti zsákbamacska nyereményjáték

 
 
 
 
 
Év végén még egy kis meglepetés itt a blogon. :)

Gondoltam, azoknak akik szereti a keleti zenéket, készülök egy nyereményjátékkal, amiben mindenféle kisebb keletről rendelt dolgokat lehet nyerni. A cuccokat majd véletlenszerűen válogatom össze. A jelentkezők számát figyelembe véve fogom összeállítani a kis csomagokat. Ha kevés jelentkező lesz, akkor azok között szétosztom. Ha több, akkor fogok választani. 

 

A játék leírása:

A blogomon rengeteg thai, kínai dal szerepel, fordítással együtt. 

 Az összes dal, ami szerepel a blogon egymás alatti bejegyzésekben található, több blog oldalon keresztül, csak lapozzatok ha egy oldal aljára értek! :) 

THAI DALOK LINKJE

KÍNAI DALOK LINKJE

 

Annyit kell tennetek, hogy vegyesen, ahogy éppen tetszik kiválasztotok magatoknak a bejegyzéseim közül 10 dalt, azokat meghallgatjátok. Leírjátok nekem egy felsorolásban a 10 dalt, és hogy azok közül melyik tetszett legjobban, és miért. 

Ha esetleg direkt olyan dalokat választotok, amit már előtte ismeretetek, vagy valamit tudtok kapcsolni hozzá, esetleg valamiért szép emlék, vagy esetleg fontos volt a dalszöveg, egyéb jelentéssel bír számotokra, azt is leírhatjátok. :) Vagy ami épp eszetekbe jut a dallal kapcsolatban, dalszöveggel kapcsolatban.

Tehát pár sorban foglaljátok össze, hogy melyik tetszett, miért, és az egyéb gondolatotokat. :) 

Itt a bejegyzés alatt hozzászólás formájában írjátok ezt meg nekem. Illetve amennyiben valami technikai hiba folytán nem tudjátok, akkor a ms.tifa@freemail.hu-n lehet nekem jelezni, és oda elküldeni. 

 

A hozzászólás tartalmazza:

-a listát, ami felsorolja a 10 dalt

-a pár soros véleményedet arról a dalról, ami legjobban tetszett, illetve lehet többről, vagy ahogy szeretnéd. :)

-email címedet, ahol értesíteni tudlak, amennyiben nyertél


JANUÁR 31-IG LEHET JELENTKEZNI!


A zsákbamacska nyereményei:

Gyümölcs alakra kihajtható jegyzetfüzetek. :) A barackot kibontottam, hogy prezentáljam, hogy is néz ki. A kis csomagban minden hozzávaló benne van.




Teaválogatásból kínai tea, véletlenszerűen:



Teázáshoz - keletiek teaszertartásnál használják - használatos törlőkendő, szép tájképpel:



2023-ra omamorik - szerencsét hozó japán amulettek, ami keleten tradicionális szokás, egy adott évre szólnak, év végén el szokták őket égetni - Itt tudtok róla olvasni részletesen: Omamorik



 

 

nemesacél evőpálcika, hajtű:


 

kínai 1 yuan-os érme. Ezt még Kínai utazásomkor hoztam haza. :) Gondoltam örülne egy-egy darabnak az, aki még nem látott ilyet élőben. :)

 

Japán  eredeti origami papírok, nyuszit, darut, bármi mást hajtogatni. 


 

Egy kis keleti rágcsa: pocky, mogyoró


Mindenkinek jó zenehallgatást! :) Várom jelentkezéseteket! Sok szerencsét! :)

 

 

12 megjegyzés:

  1. Köszönöm dal fordításokat ! Nekem jobban donghua,wuxia ostok tetszenek .Nehéz volt 10 kiválasztania több is testszett.Temper - Li Chang Chao-Bai Lian Cheng Shen/Apotheosis—Énekes hangja nagyon tetszik.Keleti dallamok.
    Jade Dynasty OST-Megrázni az eget - Anson Hu- kelleties dallamok
    Great Journey of Teenagers ost -Pan Chen- kelleties dallamok
    逐月 - Zhou Shen Song of the Moon -Énekesnő hangja nagyon tetszik .
    Boundless Galaxy - Tia Ray-dallam fogott meg .
    风骨 - Zhu Zheng Ting-érdekes ,erőteljes zene.
    PERFECT WORLD OST: Tenacious Spirit - Shin-kelleties dallamok miatt testzik.
    ไม่มีมิตรแท้หรือศัตรูถาวร - COCKTAIL- Nincsenek igazi barátok, állandó ellenségek – Cocktail Húha! Mintha fantazy filmet idézne.
    Future - Xiao Tang Ren-dallam miatt .
    A Record of a Mortal’s Journey to Immortality OST: 不凡-kelleties dallam .
    Breaking Dawn - Liu Yu Ning -énekes hangja és dallam
    kedvenc : Temper - Li Chang Chao-Bai Lian Cheng Shen/Apotheosis—Énekes hangja nagyon tetszik.Keleti dallamok. Nagyon megfogott. Sokszor hallgatam.
    A Record of a Mortal’s Journey to Immortality OST: 不凡-kelleties dallam .Régóta kedvenc.
    Jade Dynasty OST-Megrázni az eget - Anson Hu- kelleties dallamok
    email :illes.martina20@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm a dalfordításokat. Bár alapvetően nem igazán hallgatok kínak dalokat, neked mégis sikerült nagyon jókat választanod. Ezeket a dalokat hallgattam meg:
    Be Free: Nagyon tetszett benne a srácok hangja
    The Rising Light
    Drunken in Love
    Let us Love
    Love as Always: Ennek főleg a dalszövege tetszett. Nagyon szeretem az ilyen szép, szerelmes dalszövegeket.
    Firework and Stars: Ez a dal is tetszett, plusz a sorozat amiben felcsendül, várólistán van nálam :D
    See You
    Light Red
    Future
    Temper
    itt van az én email címem: nikolettvarga02@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. OMG egy zenehallgatós kihívás? Hát megvettél már kilóra :D
    Na szóval bele is csapok a lecsóba itt volnának a zenék amiket meghallgattam és a gondolataim hozzájuk: Silence is the answer - Jeff Satur & MEAN- First of all, bármi jöhet nekem ami Jeff Satur és bevallom ezt a számát nem ismertem még úgyhogy nagy KÖSZÖNET hogy megismertem ezt a szuper számot *-*
    Sea Pearl - Zhou Shen - húúúú de magas hangja vaan és milyen kellemes :))
    Mr. Everything - Billkin- ó hát ezt sem hallottam még, de nagyon szeretem Billkint az ITSAY utánról és ott is a betétdal amit énekelt az nagyon a szívemhez nőtt. Ez a szám is nagyon édes lett *Christmas vibes*
    Secret Love - Gun Achi- nahh egy ismert szám mert a Puppy Honey 2-t láttam :D
    King and Knight - Xueran Chen- na ez az a fajta zene ami annyira megtetszik hogy miatta megnézném a sorozatot is amiben benne van :DD
    Light Red - Xueran Chen- akkor már meghallgatom a másik OST-ot is. Lassabb a dal, nagyon chillesen indít, aztán nagyon epic lesz *-*
    ถ้าเธอหายไป - MEAN & No One Else- úgy tűnik MEAN fan leszek mert ezek a számok nagyon jók!
    No More - MEAN & Nont Tanont
    กลับมาคบกันเถอะ - Billkin- Igen, teljesen egyet értek! Vonat kabinokat ide! Meg egy Billkin koncertet! :D
    เพียงชายคนนี้ (ไม่ใช่ผู้วิเศษ) - Boss & Noeul- húú ez a kettő hogy ilyen jól énekeljen ❤ A LITA-ben oda meg vissza voltam értük ❤
    Nagyon köszi a fordításokat, szuperek, csak így tovább! ^-^
    Az emailem pedig: viki80895@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a lehetőséget:

    Jason Zhang - 自己 (nagyon tetszett a dalszöveg, és amikor kieresztette a hangját, akkor kirázott a hideg)
    Eason Chan - Lonely Warrior (ebből a tradicionális kínai hangszeres verzió valami gyönyörű)
    Jade Dynasty OST (na, ez meghozta a hangulatom a donghuához is)
    Li Chang Chao - Temper
    Xueran Chen - Kingh and Knight (de igazából mindegyik szám tetszett, amit ő énekelt)
    Silence is the answer - Jeff Satur & MEAN - Silence is the answer (nekem sok mindent el lehet adni Jeff Saturral :D, idén 46. lett a the 100 most handsome faces of 2022 listán [lehetne előrébb is], jó színész és csodálatos énekes is...)
    Boss & Noeul - เพียงชายคนนี้ (ไม่ใช่ผู้วิเศษ) (ennek főleg a dalszövege fogott meg, amikor először elolvastam, aztán hallgattam csak meg a számot és a srácok is nagyon szépen énekelték)
    STAMP - A Hundred Million Views
    Jason Zhang 直到世界尽头 (még egy szám tőle, mert nagyon megfogott a hangja és a dalszöveg is)
    Zhou Shen - Sea Pearl (na, ez a szám majdnem megsiratott, gyönyörű hangja van)

    o.agica01@gmail.com

    Rengeteg donghuát várólistáztam miattad :D Köszönöm szépen még egyszer a fordításaidat! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát, főképp a kínai listáról hallgattam, mert amúgy is meg akartam ismerkedni több kínai zenével. Ezelőtt is keresgéltem már, leginkább a metál és rock műfajokban, meg egy pár tradicionálisabb dalt hallgattam, erről a listáról is leginkább az ilyen hangzású dalok jöttek be. :D
    Zhou Shen - Song of the Moon
    Eason Chan - Lonely Warrior (Ez új infó volt, hogy van egy külön kínai openingje ennek a sorozatnak, de imádom az Arcane-t és ennek főleg a tradicionális változata nagyon megfogott. Mellesleg elküldtem ezt az openinget a barátnőmnek is és neki is nagyon tetszett. :D)
    INTO1 - See You
    Zhu Zheng Ting - 风骨 (Szerintem ez a kedvencem. Imádom az énekes erőteljes hangját és a dalszöveg is magával ragadott.)
    Xueran Chan - Light Red
    Pan Chen - Chu Xin (Megint csak a kínai hangszerek hangzása, egyszerűen imádom.)
    Shin - Tenacious Spirit (Ennek az énekesnek is aztán milyen hangja van...)
    Billkin - Mr. Everything
    Billkin - กลับมาคบกันเถอะ (Tök cuki ez a két dal, szerintem muszáj lesz majd más dalait is megnéznem a srácnak.)
    Jimmy Jitaraphol - By My Side (Már akartam nézni thai bl-t, de lehet ideje már tényleg elkezdeni.)

    hayleykiyokolover2121@gmail.com

    Köszi a kihívást és a fordításokat is! Majd még nézegetem a blogodat a donghua fordításokkal kapcsolatban. :D

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, hogy megismerhettem az oldaladat, sok érdekességről írsz igazán sokoldalú vagy. Rengeteg munkát fektetsz bele a fordításban, gyönyörű nótákat hozol nekünk, csodálatos szövegekkel. Gratulálok!
    Az az igazság, hogy megszállottja vagyok a kínai dramaknak ennek kapcsán jutottam el hozzád, és melegséggel tölt el, hogy rajtam kívül más is kedveli Liu Yuningot(LYN). Sajnos nagyon kevés előadót tudok meghallgatni mert a hangjukon keresztül érzem a lelküket, de LYNnek minden mozzanata babusgatja a szívemet. Ahogy egyre többet tudok meg róla, minden visszaigazolást nyer amit szívem érez.
    És a lista:
    Magamnak - Jason Zhang

    Ez a dal és a szöveg, valami gyönyörű, egy igazi tanmese. Ledöbbentett a szöveg mondanivalója, pár mondatban megfogalmazta Buddha tanainak lényegét.

    Boundless Galaxy - Tia Ray
    Light Red - Xueran Chen
    Xueran Chennek ez a nótája tetszett a listáról legjobban, bár őt is szívesen hallgatom, nagyon művelt, alázatos énekes, szeretem.
    King and Knight - Xueran Chen
    Defeat - Liu Yu Ning
    Ezt a dalt nem ismertem Ningtől. Köszönöm hogy elhoztad nekem!
    Ayunga: Love and Redemption ending dala
    Ayunganak is gyönyörű hangja van,de valahogy mégsem töri át a szívem palástját.
    Ez a drama számomra azért érdekes mert ebben a drámában hallottam először Liu Yuninget énekelni és ő vitt mindent. Szerelem első hallásra.
    Breaking Dawn - Liu Yu Ning
    Az enyém vagy - Liu Yu Ning
    Fireworks and Stars - Liu Yu Ning

    Ez a két utolsó LYN dal, a két kedvenc dramamból való, amiket bármikor újra tudok nézni. Meg kell mondanom, úgy nézni egy sorozat édes jelenetét hogy a szerelmed énekel csendben a jelenetek alatt, többszörös szívet melengető édesség.❤️

    És az utolsó ami számomra meglepetés, mert azok közé tartozom akinek a hangjától kiráz a hideg az Zhou Shen, de ez a dal tetszett.
    Zhou Shen: Monsters
    Üdv: Mónika
    lotuszmonika@gmail.com


    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!

    Tavaly kezdtem el sorozatokat nézni, amik automatikusan azzal jártak, hogy a sorozatokba felbukkanó dalokat elkezdtem hallgatni. A dalokat úgy válogattam össze, hogy mindegyik ismeretlen legyen, így nem fog semmi sem befolyásolni a döntésemben. Teljesen random válogattam, viszont figyeltem arra, hogy a thai és a kínai dalok felesben legyenek. A választásaim közül a thai zenék tetszettek jobban. Most valahogy a kínai zenék nem nyűgöztek le annyira, mint amire számítottam.

    1. By My Side - Jimmy Jitaraphol
    2. Seasons Change - Boss & Fort & Noeul & Peat
    3. Secret - Kacha Nontanun
    4. Never Too Late - Khaotung Thanawat
    5. The Black Sea - Billkin, PP Krit
    6. Fallen Angel - Yu
    7. 逐月 - Zhou Shen
    8. Just like the Sunshine - Wang Yibo
    9. Light Red - Xueran Chen
    10. Lonely Warrior - Eason Chan

    Ezek közül az abszolút kedvencem a Never Too Late lett. Igazság szerint ezt a dalt először a címe miatt választottam. Már a címe is elég sokat mond, de végül a dalszöveg lett az, ami miatt a kedvencem lett.

    Email: feherborka73@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Magányos harcos - Cai Chengyu (Tradicionális kínai hangszeres változat)
    Az első helyen álló zene a kedvencem, szeretem a tradicionális hangszerek hangját, egyszerűen kellemes emlékeket idéz, talán valamelyik előző életemből :).
    Ősidők óta a hősök az ifjak közül kerülnek ki - Li Xinyi
    Ordinary Friend - Evening Sunday Nagyon vidám
    Out of My Comfort Zone - Lipta
    Nyitó dal: 张赫宣 - 少年歌行(Zhang Hexuan - Great Journey Of Teenagers)
    Záró dal: 香香 - 与风吟(Xiang Xiang - Yu Feng Yin)
    曲肖冰 - 踏歌行(Qu Xiaobing - Ta Gexing)
    Heves megszállottság - Xueran Chen
    Lepergő hónapok - Zhou Shen
    Boundless Galaxy - Tia Ray

    VálaszTörlés
  9. ktk1973@gmail.com, Bocsánat az email cím csak lemaradt. Köszönet a fordításokért. Üdv: Kutyik Timi

    VálaszTörlés
  10. Egye kukac jövök én is :D Nagyon cukik az ajándékok, meg azok a teák, jajjjj – szóval elcsábultam XD
    Nem megy nekem ez a válassz x db kedvenc zenét, filmet, sorozatot stb. Csak a donghuák zenéi között jóval több a kedvencem :D Kicsit csaltam XD Így sem megy fel egyben a listám.

    Kínai:
    Never Say Never OST - Xueran Chen - Heves megszállottság
    Love and Redemption ending OST - Ayunga, Yisa Yu - Lover's Curse
    We best love OST - YU/Yang Yu Teng/Maruyama Yusuke – Blue lover / Tengerkék szerelmes
    Lost Tomb: Reboot OST - Zhu Yilong - Jump Down/ Le a mélybe
    Wang Jianan - Battle Drums / Harci dobok

    Donghua top 5:
    Thousand Autumns ending OST: Liu Lang De Wa Wa - Soulmate in Whole Country
    The Island of Siliang OST - Xiao Tang Ren - Future / Jövő
    The Island of Siliang OST: opening - Határtalan gondolatok - Liu Meilin
    The Island of Siliang OST: ending - Első találkozás - Liu Meilin
    Legend of Exorcism OST: Zhou Shen Have Faith In The Universe - A világ sorsa

    Xueran Chen - tőle minden zseniális – a legfrissebb fordításod került a lista élére, miután a másik kettőt kitöröltem, mert így is túlléptem a limitet.
    Ayunga tőle is bármi és minden, de ez az ending OST különösen szép.
    YU – még kis baba, kevés dala, szerepe van, de máris kedvenc. BL-esek tudják jól, ha YU nem írta volna meg a Blue lovert és csinált volna hozzá klippet, akkor nem lett volna nekünk a We best love, nem lett volna SamYU. Így ez a dal különösen kedves nekem, nem mellesleg nagyon szép, a fülem pedig rajong YU hangjáért.
    Zhu Yi Long: Ő is feltétel nélküli „szerelem” a Guardian óta, csináljon bármit. A Lost Tomb univerzum szintén keblenc, így dupla okom volt, hogy ez a dal repüljön a listára :Lost Tomb: Reboot OST.
    AZ 5. egyszerűen annyira különlegesen pazar, mind hangzásilag, mind képileg, hogy állandó libabőr ha nézem/hallgatom.

    Donghua top 5 – pillanatnyi állapot, még nem sokat láttam ebből a műfajból, ennek ellenére már itt ellőttem volna a limit felét. Gondolkoztam, hogy kitörlöm, de neeem, mert annyira jók, hogy megérdemlik a listára kerülést.

    VálaszTörlés
  11. Thai:
    Roy Leh Sanae Rai OST – TONO & The DUST - I Just Realized My Heart
    Unforgotten Night OST - Boy Sompob - The First and the Last One (Az első és az utolsó)
    You are my heartbeat OST - Jackie Jackrin - Let's End This (Fejezzük ezt be)
    Cutie pie OST - NuNew - How You Feel? (Mit érzel?)- Nem ez a legjobb dala, de ahányszor hallgatom nálam libabőr
    Bite me OST - Mark Siwat - Question (Kétely)

    No. 1. – Tono Phakin, sorozatban, színpadon, szólóban, a zenekarával, aktív környezetvédőként jó példával elöl járva, szemetet szedve a tengerparton, gyűjtést szervezve mindenféle jó/szép/hasznos ügyben, az extravagáns frizuráival, a tetkóival, leigazolt focistaként, Nychaa párjaként.
    Boy Sompob – tőle is jöhet minden, de az Unforgotten Night OST-ja különösen szívcsücsköm. Azon kevesek közé tartozom, akinek kedvence lett a sorozat.
    You are my heartbeat OST - Jackie Jackrin – A sorozat is bitang jó, Push miatt kezdtem el, kaptam mellé még két kedvencet: Davikát és Jackiet. Az csak később esett le, hogy azt a nagyon jó dalt Jackie prezentálja a sorozatban. Színészként is ment a ’vele mindent listámra’.
    NuNew - How You Feel? (Mit érzel?)- Nem ez a legjobb dala, de ahányszor hallgatom nálam libabőr.
    Bite me OST - Mark Siwat - Question (Kétely): Ez a sorozat Unfforgotten Night pepitában. Nálam nagyon kedvenc kategória, az érzésekre épít, nem harsány, nem meghökkentő. Ez a dal egyenesen gyönyörűséges, Mark hangja pazar, Ő is mindet amit csinál,nézek kategória.

    itt a vége (végre :D), fuss el véle…
    Köszönöm szépen a játékot 

    VálaszTörlés
  12. Szia Shaolin Bunny! / Sziasztok!

    Először is szeretném megköszönni az eddig munkáidat mind donghuában, kínai drámákban, dalokban. Nem olyan régóta követem az oldaladat ( Princess Agents-nek hála találtam ide) , szerintem idén lesz kb.3 éve, de azóta napi rendszereséggel :D
    Én, a listámban próbáltam főleg az időrendiség szerint haladni.

    1. King's Avatar sorozat OST-ai közül: Glory Battlefield - Rise
    Először az animációs sorozatot láttam, de annyira megfogott a storyja hogy rávettem magam a kínai sorozat megnézésére is. Nekem ez volt az első élőszereplős sorozatom o:O. Imádtam a történetet, a szereplőket, főleg Yang Yangot. Anno sokáig én is játszottam egy mmorpg játékkal, nevezetesen a World of Warcrafttal. Régi, szép emlékeim vannak róla ( dungeonok, raidek ).
    Szóval nagyon bele tudtam magam élni magába a sorozatba, milyen érzés együtt játszani másokkal, új barátokat szerezni, megismerni és még az angol tudásomat is gyakorolhattam nem utolsó sorban.
    2. Doulou Dalu kínai animációs sorozat openingje:
    The Land of Warriors - Jam Hsiao
    Jelenleg is tart a sorozat, nagy rajongója vagyok,
    Tetszik a zene dinamikája, pörgős, tele van energiával, jó kis rockos szám. Mindig fel tud dobni ez a szám.
    3. The Long Ballad sorozat egyik betétdala:
    Love as Always - Liu Yu Ning
    Néztem a Long Ballad sorozatot, azt kell mondjam tetszett benne ez a második szerelmi szál a két fiatal színésznek hála peddig anno nem miattuk kezdtem nézni, de nagyon hálás vagyok hogy megismerhettem őket: Zhao Lu Si, Liu Yu Ning. Két nagyon tehetséges színész. Imádom őket! Liu Yu Ning amellett hogy egy nagyon tehetséges fiatal színész, szeretem hallgatni a hangját.
    4. Battle Through the Heavens: Three Year Agreement c. donghua opening-je:
    Beginning and Ending - Zui Xue
    Ez is egy jó kis pörgős, dinamikus szám.
    5. Island of Siliang donghua egyik betétdala:
    Future - Xiao Tang Ren
    Island of Siliang az egyik nagy kedvenc szerelmes donghuám.
    Maga a dal tele érzelmekkel, küzdelemmel, gyöngyörű tiszta hangokkal. Mind az opening, mind az ending dala tetszik ennek a donghuának, nem gondoltam hogy tudják überelni, de ez a kedvencem a 3-ból. Imádom a szövegét.
    6. A Record of a Mortal’s Journey to Immortality OST-ai közül az opening dal:
    Kivételes - Wang Zheng Liang
    Imádom ezt a donghuát is , remek története van, látványos harcokkal fűszerezve. Tetszik a dal dinamikája.
    7. Apotheosis c. donghua opening dala:
    Temper - Li Chang Chao
    Magát a donghuát nézem. Tetszik a dal hangszerelése, van benne erő, szóval jó kis ütemes dal. Még egy gyönyörű hang.
    8. Perfect World OST-ai közül, a donghua második betétdala:
    Tenacious Spirit - Shin
    Néztem a donghuát. Szuper pop-rock dal.
    9. Arcane: League of Legends animációs sorozat betétdala:
    Lonely Warrior - Cai Chengyu
    Meghallgattam a dal mindhárom verzióját, mindegyik tetszett, de a szivemet, lelkemet Cai Chengyu érintette meg legjobban (bár a hangszeres verzió jobban visszaadja a szereplők érzelmeit,libabőrös leszek tőle). Jó kis videoklippet hoztak össze, aktuális sajnos a covid végett. Napjaink hősei. A dal mondanivalója nagyon megfogott. Magát az animációs sorozatot láttam.
    10. Never Say Never - Xueran Chen
    Nem ismerem, nem láttam magát az akciósorozatot viszont nagyon tetszik maga a dal , jó kis ütős, rockos, kiérződik belőle az érzelem, elsőre megfogott, mndjárt énekeltem/ énekelni akartam a reflént. Még egy gyönyörú hang. Köszönöm.

    Email:lippai_zs@freemail.hu

    VálaszTörlés