2023. január 19., csütörtök

Don't Hurt Me - Pluem Purim

 



Idén még csak két thai dalt fordítottam, úgyhogy kicsit pótolom, és nem kínait hoztam újra. XD

Jelenleg egyetlen thai sorozatot nézek, a 10 Years Ticket-et. Ohm új sorozata, és nagyon jónak tartom a történetet. Igaz, hogy nem habos, könnyed, vidám történet, inkább tele van drámával, a különféle karakterek sorsának sötét oldalával, a múlt titkaival, cserébe viszont nagyon meg tudja érinteni az embert. Ez jelen esetben azért fontos információ, mert ebben a sorozatban az egyik kulcsszereplő Mai, akit Pluem alakít. Igazából én itt ismertem meg őt. - habár tudtam, hogy ő is GMMTV-s színész, és láttam már videóban, klipben, szóval teljesen nem ismeretlen számomra - 

Ez a dal a My Dear Loser: Edge of  17 című thai sorozat egyik betétdala, amiben Nanon és Pluem a főszereplők.

Először olyan verziót osztok meg, amiben csak Nanon van a sorozatból. Mivel a másik fő páros az két srác. Aki nem kompatibilis a BL témával, annak ezt a verziót ajánlom, az eredetiben a két srác is szerepel. - bár nincs benne semmi olyan jelenet - 

 


 Eredeti klip:

 


 

 Ne bánts! - Pluem Purim


Bármennyire is sokat adtam
valakinek, csak megbántott.
Csalódnom kellett újra és újra.
Magamat átkarolva alszom.
Mindent neked adtam,
teljes szívből cselekedtem.
Csak remélni tudom azt, hogy
nem fogod meggondolni magad.

Amikor azt mondod,
hogy szeretsz,
nem arra gondolsz,
hogy csak átversz, ugye?
Kérlek, ne bántsd azt,
aki teljes szívéből szeret!
Ne bánts engem,
egy hamis szeretettel!
Amit mondtál, az igaz?
Nem csak ugratsz, ugye?
A szívből jövő őszinte szavaid,
ez az egyetlen, amiért könyörgök.

Remélem, hogy megérted.
A szeretetért, ami a szívedből jön,
ami nem fog fájni és megsebezni,
és nem fogja összetörni a szívemet.

Amikor azt mondod,
hogy szeretsz,
nem arra gondolsz,
hogy csak átversz, ugye?
Kérlek, ne bántsd azt,
aki teljes szívéből szeret!
Ne bánts engem,
egy hamis szeretettel!
Amit mondtál, az igaz?
Nem csak ugratsz, ugye?
A szívből jövő őszinte szavaid,
ez az egyetlen, amiért könyörgök.

Kérlek, ne bántsd azt,
aki teljes szívéből szeret!
Ne bánts engem,
egy hamis szeretettel!
Amit mondtál, az igaz?
Nem csak ugratsz, ugye?
A szívből jövő őszinte szavaid,
ez az egyetlen, amiért könyörgök.



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm Borbála!
    Ez az a sorozat, amiben megismertem Nanont, Chimont, és Pluem-t. Itt figyeltem fel Nanonra, habár, vagy talán pont azért, amilyen karaktert alakított.
    Erről a klipről nem is tudtam, és arról sem, hogy Pluem énekel.
    Köszönöm!
    Nem értem Pluem miért mellőzött. Szinte alig látni.
    Nincs kedved lefordítani az általad említett 10 Years Ticket sorozatot? Mert ha nem Bl, esélytelen, hogy valaki feliratozza. Jó volna néha a Bl-en kívül mást is nézni, amiben ők játszanak.

    VálaszTörlés