2023. május 6., szombat

All for Love - Ben Chalatit


 

Mai napra egy nagyon vidám, és hangulatos dalt hoztam. :) Olyan igazi, "szeretem az egész világot, és tök jó, hogy létezem" feeling árad belőle. Amilyen egyszerű a dal, és a klip, pont annyira nagyszerű az egész. Ben egy tök jó figura. :) Csupa jókedvet áraszt, és életszeretetet. A klip meg... szerintem szuper ötlet volt. Hogy konkrétan... úgy... semmi nincs benne, csak egyszerűen kiálltak a fűbe zenélni. Teljesen természetes, semmiféle mű dolog nincs benne. Jelenleg a kedvenceim közé tartozik ez a klip, mert rengeteg megrendezett videónál sokkal jobban tetszik. A szaxofon szólót külön kiemelném. - igen, az egy szaxofon, aki esetleg még ezt a fajtáját nem látta :) -

A fordítással kapcsolatban: nincs fellelhető angol szövege - legalábbis én nem találtam - így hatványozottan él, hogy egyáltalán nem tökéletes. 

 

 



Mindent a szerelemért - Ben Chalatit


Hallottam történeteket már arról,
ha szeretünk valakit, akkor nem számít,
milyen nehéz megtenni valamit.
Csak mondd ki, mit kérsz!
Lehozom neked a felhőket,
a Holdat, a csillagokat az égről!
Készen állok, hogy megtegyem érted.

Mindent a szerelemért... Ez csak mese!
Mindent a szerelemért... Ez csak fantázia!
Mindent a szerelemért... Nem gondoltam
volna, hogy hinni fogok benne, de azon
a napon, mikor találkoztam vele...

Azon a napon, mikor találkoztunk,
az olyan volt, mint egy varázslat.
Olyan, mintha az egész világ
csak kettőnkről szólna.
Azon a napon, mikor találkoztunk,
megértettem, hogy mostantól
a világ fényes, és te érted élek.

Készen állni arra,
hogy bármit megtegyek...
Mennyire lesz ez nehéz nekem?
Csak egy mosoly kell,
és máris könnyen megy.
Régen azt hittem, hogy a
szerelem csak egy őrült dolog.
Nem hittem, hogy keresni fogom.
Nem hittem, hogy
meg fogom találni.
Nem hittem, hogy létezik
olyan ember, mint te.

Mindent a szerelemért... Ez csak mese!
Mindent a szerelemért... Ez csak fantázia!
Mindent a szerelemért... Nem gondoltam
volna, hogy hinni fogok benne, de azon
a napon, mikor találkoztam vele...

Azon a napon, mikor találkoztunk,
az olyan volt, mint egy varázslat.
Olyan, mintha az egész világ
csak kettőnkről szólna.
Azon a napon, mikor találkoztunk,
megértettem, hogy mostantól
a világ fényes, és te érted élek.

Mindent a szerelemért... Ez csak mese!
Mindent a szerelemért... Ez csak fantázia!
Mindent a szerelemért... Nem gondoltam
volna, hogy hinni fogok benne, de azon
a napon, mikor találkoztam vele...

Azon a napon, mikor találkoztunk,
az olyan volt, mint egy varázslat.
Olyan, mintha az egész világ
csak kettőnkről szólna.
Azon a napon, mikor találkoztunk,
megértettem, hogy mostantól
a világ fényes, és te érted élek.

Azon a napon, mikor találkoztunk,
az olyan volt, mint egy varázslat.
Olyan, mintha az egész világ
csak kettőnkről szólna.
Azon a napon, mikor találkoztunk,
megértettem, hogy mostantól
a világ fényes, és te érted élek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése