2023. május 15., hétfő

Win Day - Pop Pongkool

 


 

Végre találtam a dalhoz angol fordítást. Már vagy három hete azt vártam, mikor lesz. :) Egyik kedvenc új dalom mostanában. Pop dalait régóta kedvelem, és nagyon jó sikerült a legújabb is.

 

Mint általában, ez is szomorkás, de nagyon jó mondanivalója van. Az érdekessége, hogy a Let's Fight Ghost! egyik karaktere szerepel a klipben, akit anno nagyon bírtam a sorozatban. :) 

 

 


Győztes nap - Pop Pongkool


...ha olyan ember ellen harcolunk,
aki átgázol mindenen. Mert azt
a csatát úgysem lehet megnyerni...

Nem vagyok vesztes figura.
Tudom, hogy a csalódástól való
félelem nélkül kell játszanunk.
Nem számít, mennyire nehéz,
kész vagyok a találkozóra.
Azonban úgy látszik,
minél többet kockáztatok,
annál többet veszítek.
Lett volna értelme az erőfeszítésnek,
ha olyan emberrel állsz le, aki értékeli.
Sosem figyeltél fel rám. A végén
visszatérsz, és senki nem ölel át.

Soha nem gondoltam arra, hogy feladom.
De itt volt az ideje, hogy elfogadjam.
Elfogadtam, és megértettem,
hogy megtanítottál valamit.
Annak soha nincs értelme,
ha olyan ember ellen harcolunk,
aki átgázol mindenen. Mert azt
a csatát úgysem lehet megnyerni.

Minden amit érte tettek...
Nem úgy tűnik, hogy amiatt
majd észreveszi, akit kell.
Tudom, mit akarsz. Nem engem...
Nem számít mennyi mindent tettem,
ez soha nem fog megtörténni.
Lett volna értelme az erőfeszítésnek,
ha olyan emberrel állsz le, aki értékeli.
Sosem figyeltél fel rám. A végén
visszatérsz, és senki nem ölel át.

Soha nem gondoltam arra, hogy feladom.
De itt volt az ideje, hogy elfogadjam.
Elfogadtam, és megértettem,
hogy megtanítottál valamit.
Annak soha nincs értelme,
ha olyan ember ellen harcolunk,
aki átgázol mindenen. Mert azt
a csatát úgysem lehet megnyerni.

Soha nem gondoltam arra, hogy feladom.
De itt volt az ideje, hogy elfogadjam.
Elfogadtam, és megértettem,
hogy megtanítottál valamit.
Annak soha nincs értelme,
ha olyan ember ellen harcolunk,
aki átgázol mindenen. Mert azt
a csatát úgysem lehet megnyerni.
Megtanítottál valamit.
Annak soha nincs értelme,
ha olyan ember ellen harcolunk,
aki átgázol mindenen. Mert azt
a csatát úgysem lehet megnyerni...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése