2023. május 10., szerda

กะทันหัน - LowFat ft. Fymme & Ruj

 


Ezt a dalt ajánlásra fordítottam. A Why RU? sorozatban is elhangzott, igaz nem betétdalként, hanem az egyik főszereplő énekelte. Dallamos, vidám nóta, elsőre megtetszett. 

 



Eredetileg ez a Love Pill 2 projekt egyik dala.  Van egy rövid videó hozzá, és van egy vágott, dal verziója.


Az eredeti klip, dal verzió: 


Eredeti rövid videó, amiben a dalhoz tartozó történet szerepel: 


Ha valaki zeneként le akarja menteni, mindenféle beszéd, egyéb nélkül: 



Hirtelen - LowFat ft. Fymme & Ruj


Furcsa, de igaz... ezeknek a dolgoknak
nem szabadna megtörténnie velem.
Ez a szerelem, ami azonnal magával rántott.
Akárhogy is nézem, te vagy
az egyetlen, akire vártam.
Furcsa, de igaz... Mondd azt,
hogy ez nem mind csak egy álom!
Mondd, hogy tehetted ezt?!
Megváltoztattál egy embert,
aki egyszer bezárta a szívét, és
mégis olyan könnyedén beléd esett.
Elárulom neked őszintén,
azóta, hogy megismertelek,
mikor még a nevedet sem tudtam,
a szívem már akkor elveszett.
Pedig soha nem mondtad,
hogy mit érzel irántam.

Ez az első alkalom, hogy valakibe
beleszerettem gondolkodás nélkül.
Ez az első alkalom, hogy nem érdekelt,
vajon helyes-e, amit teszek.
Csak azért tudlak továbbra is szeretni,
mert bármit csinálok, akkor sem
bírom magamnak megtiltani.
Ez az első alkalom, hogy valakibe
beleszerettem gondolkodás nélkül.
Nem érdekel, hogy a végén
a dolgok hogy alakulnak.
Ha nem tudod, az sem baj.
Csak azt szeretném, hogy a szívem
képes legyen megmutatni, mit érzek irántad.

Furcsa, de igaz... ezeknek a dolgoknak
nem szabadna megtörténnie velem.
Ez a mennyország miatt van,
vagy valaki más miatt...
Azért küldött, hogy megnyisd a szívem,
és végre képes legyek szeretni?
Elárulom neked őszintén,
azóta, hogy megismertelek,
mikor még a nevedet sem tudtam,
a szívem már akkor elveszett.
Pedig soha nem mondtad,
hogy mit érzel irántam.

Ez az első alkalom, hogy valakibe
beleszerettem gondolkodás nélkül.
Ez az első alkalom, hogy nem érdekelt,
vajon helyes-e, amit teszek.
Csak azért tudlak továbbra is szeretni,
mert bármit csinálok, akkor sem
bírom magamnak megtiltani.
Ez az első alkalom, hogy valakibe
beleszerettem gondolkodás nélkül.
Nem érdekel, hogy a végén
a dolgok hogy alakulnak.
Ha nem tudod, az sem baj.
Csak azt szeretném, hogy a szívem
képes legyen megmutatni, mit érzek irántad.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése