2023. május 30., kedd

คำเดียว - Ohm Pawat

 



Holnap jön ki a Bad Buddy extra folytatása, az Our Skyy 2 antológia következő részeként. :) Már vártam, mert Nanon és Ohm bekerültek a nagy kedvenceim közé. A betétdalt előbb kiadták, mint a többi résznél. Igazából azt gondoltam, hogy majd mindketten éneklik duettben, de nem így lett. Ezt azért sajnálom, viszont illik a dal a sorozathoz, és a Pat-Pran pároshoz. 

 

 

 

Egyetlen szó - Ohm Pawat


Ha nem vagyok körülötted,
akkor biztos rosszul érzed magad.
Ha én nem hiányzom,
ugyan ki más lenne az?
Nélkülem, aki törődik veled,
kétségbe kell esned.
Ha nem szeretsz engem,
ugyan ki más lenne az?
Azt hittem, csak egy barát vagy.
Azt hittem, minden rendben lesz.
De aztán minden egyes alkalommal,
mikor külön vagyunk, csak szétesem.
Most már tudom, mennyire fontos vagy.
Nélküled semmi sem számít.
Annyira szeretlek!

Kérlek, ne találd unalmasnak
ugyanazt a régi arcot nézni!
Mert tényleg nem tudok nélküled élni!
Nem tudok nélküled élni!
Bármit megteszek, amit csak kell.
Kérlek, ne találd unalmasnak
ugyanazt a régi szót hallani!
Mert őszintén, nem kell többet mondani.
Csak egy szót kell mondanom.
Az egyetlen dolog, amit érdemes
elmondani neked, hogy: Szeretlek!

Azt hittem, csak egy barát vagy.
Azt hittem, minden rendben lesz.
De aztán minden egyes alkalommal,
mikor külön vagyunk, csak szétesem.
Most már tudom, mennyire fontos vagy.
Nélküled semmi sem számít.
Annyira szeretlek!

Kérlek, ne találd unalmasnak
ugyanazt a régi arcot nézni!
Mert tényleg nem tudok nélküled élni!
Nem tudok nélküled élni!
Bármit megteszek, amit csak kell.
Kérlek, ne találd unalmasnak
ugyanazt a régi szót hallani!
Mert őszintén, nem kell többet mondani.
Csak egy szót kell mondanom.
Az egyetlen dolog, amit érdemes
elmondani neked, hogy: Szeretlek!

Kérlek, ne találd unalmasnak
ugyanazt a régi szót hallani!
Mert őszintén, nem kell többet mondani.
Csak egy szót kell mondanom.
Az egyetlen dolog, amit érdemes
elmondani neked, hogy: Szeretlek!


 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése