2023. május 1., hétfő

Stop Time - Mark Prin

 



 

Mark sorozatainak dalaival már foglalkoztam itt a blogon, de olyat még nem fordítottam, amit ő énekelt. Ő az egyik kedvenc thai színészem, habár nem sokat szoktam említeni. 

Ez a dal a 2014-es Two Worlds of Love (Pope Rak) c. sorozat zenéje. 

 

 

 


Megállítani az időt - Mark Prin


Meg szeretném állítani az időt kettőnk számára.
Meg szeretném állítani, amíg csak lehet!
Nem akarom, hogy elváljunk egymástól.
Nem akarom, hogy el kelljen menned.
Azt akarom, hogy sokáig ölelhesselek.
Mert nem tudom, mikor találkozhatunk újra.

Azalatt, mikor nálam voltál,
tudod milyen boldog voltam?
Hogy mennyire magányos lennék,
ha nélküled telnének a napok?
Nem lenne senki, akit szerethetnék.
Megállíthatjuk a szíved óráját?
Itt most, mikor ketten vagyunk,
nem kell messzire menned.
Ha még mindig szeretsz, ne hagyj el!
Maradj velem örökre! Kérlek, kedvesem!

Mióta találkoztunk, olyan
sok jó dolog történt.
Nélküled fogalmam sincs,
hogy fogok tovább élni.

Azalatt, mikor nálam voltál,
tudod milyen boldog voltam?
Hogy mennyire magányos lennék,
ha nélküled telnének a napok?
Nem lenne senki, akit szerethetnék.
Megállíthatjuk a szíved óráját?
Itt most, mikor ketten vagyunk,
nem kell messzire menned.
Ha még mindig szeretsz, ne hagyj el!
Maradj velem örökre! Kérlek, kedvesem!

Megállíthatjuk a szíved óráját?
Itt most, mikor ketten vagyunk,
nem kell messzire menned.
Ha még mindig szeretsz, ne hagyj el!
Maradj velem örökre! Kérlek, kedvesem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése