2021. január 29., péntek

She Whom I Just Met and You Who Came First - Ten Nararak & AB Normal

 


Egy szép duettet hoztam, ami elég ritka nálam. Azaz nagyon elenyésző, amikor olyan dalt hallgatok, ahol női énekes is van, illetve duetteknél még elmegy. Ez a dal az AB Normal kapcsán került elém. 

A dalszöveg egy szerelmi háromszögről szól, amit egy gazdag szerelmespár, és a nő testőre alkotnak. Egyébként pedig a thai  Hong Sabud Lai sorozat betétdala. 

 

 

 

 

  Vele találkoztam, te voltál az első - Ten Nararak & AB Normal


Ha a szívemet követem,
valószínűleg őt választanám.
Ha helyesen akarnék cselekedni,
valószínűleg téged választanálak.
Mióta ő mellettem van, mindig lázban égek.
De te voltál az első, ez kiakasztó.

Nem számít, mi történik,
egy ember meg fog sérülni.
Nem számít, ki mellett döntök,
egy embernek összetörik a szíve.
Mit akarsz, mit tegyek ebben a helyzetben?

Mondjam azt, hogy szeretlek? Megteszem.
Mondjam azt, hogy őt szeretem? Megteszem.
Azonban, ha azt mondanám, hogy a szívem
nyugtalan, és csak egy ember fér el benne...
Vajon ki lenne az, akit választ?
Bármi is történik, az a végső válaszom:
Senkit sem akarok bántani.

Lehet, hogy a Mennyország tréfát űz velem,
és kettőtöket küldött hozzám.
Azt akarja, hogy megmutassam, miként dönt a szívem.
Ebben a játékban egy valaki könnyeket fog ejteni.
Már nem tudom elhatárolni magam mindettől,
valószínűleg már túl késő...

Nem számít, mi történik,
egy ember meg fog sérülni.
Nem számít, ki mellett döntök,
egy embernek összetörik a szíve.
Mit akarsz, mit tegyek ebben a helyzetben?

Mondjam azt, hogy szeretlek? Megteszem.
Mondjam azt, hogy őt szeretem? Megteszem.
Azonban, ha azt mondanám, hogy a szívem
nyugtalan, és csak egy ember fér el benne...
Vajon ki lenne az, akit választ?
Bármi is történik, az a végső válaszom:
Senkit sem akarok bántani.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése