2021. január 22., péntek

I’ll Be Right Here Until My Final Day - AB Normal

 


 

 
A második dal az AB Normal-tól. Jelenleg ez a nagy kedvencem. :) Egy 2012-es sorozat, a  Hong Sabud Lai zenéje.

 

 

 

 

 Veled maradok az utolsó napig - AB Normal


Az a kötődés, amire akkor jöttem rá,
mikor elhagytuk egymást,
mára megváltoztatta a gondolkodásomat.
Soha nem szerettem úgy, soha nem hittem,
de minden megváltozott,
és teljes szívemből szeretlek.

Épp eleget bámultalak a távolból,
most már közelebb akarok lenni
hozzád, mint bárki más.
Mert ez nem elégíti ki a szívem vágyát.
Szeretnék gondoskodni rólad.
Azt akarom, hogy bízd rám a szíved.
Nekem adnád?

Itt akarok maradni, amíg csak lélegzem.
Itt akarok maradni, és gondoskodni rólad.
Nem fogok szomorúságot okozni.
Nem számít, milyen problémák jönnek,
akkor is szeretni foglak.
Amíg csak élek, mostantól
nem fogok mást szeretni.
Kérlek, hadd vigyázzak rád!
Veled maradok az utolsó napig!

Bármi is történik az életünkben ezután,
az egymás iránti szeretet
napról napra nő a szívünkben.
Lehet, hogy nem tudtad,
vagy nem gondoltad,
aznap elraboltad a szívemet.

Épp eleget bámultalak a távolból,
most már közelebb akarok lenni
hozzád, mint bárki más.
Mert ez nem elégíti ki a szívem vágyát.
Szeretnék gondoskodni rólad.
Azt akarom, hogy bízd rám a szíved.
Nekem adnád?

Itt akarok maradni, amíg csak lélegzem.
Itt akarok maradni, és gondoskodni rólad.
Nem fogok szomorúságot okozni.
Nem számít, milyen problémák jönnek,
akkor is szeretni foglak.
Amíg csak élek, mostantól
nem fogok mást szeretni.
Kérlek, hadd vigyázzak rád!
Veled maradok az utolsó napig!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése