2021. január 30., szombat

Let us Love - Zhang Xianzi & Zhu Xing Dong

 


Ezt a dalt egy kedves ismerősöm ajánlotta figyelmembe. :) Egyből megtetszett, és most elővettem, hogy magyar dalszöveget kapjon. 

Gyönyörű duett! Az énekes, 朱兴东 (Zhu Xing Dong) anno tehetségkutató műsorban tűnt fel pár éve. Én csak a dal kapcsán kerestem rá, hát... nagyon tud. :) Majd őt is figyelemmel fogom szerintem kísérni, mert tetszik a hangja. A dal maga a Nice To Meet You sorozat egyik OST-je. 

 


 

 Magyarázat: Az N a duett női, az F a duett férfi szólamát jelöli. E: amit együtt énekelnek.


 Szeressünk - Zhang Xianzi & Zhu Xing Dong


N:  Szerelem: a legcsodálatosabb dolog.
      Nem kell várnod... Sétálj felém!
F:  Szerelem: maga a létezés.
     Nincs több gond, semmi más nem számít.

N:  Soha nem éreztem, hogy ilyen a szerelem.
      Hallgasd a lélegzetem ütemét!
      A szerelmesek értik,
      semmi nem állhatja útjukat.
F:  Soha nem éreztem magam ennyire szerelmesnek.
     Fogd a kezem! Nem kell bevallani.
     Ragadd meg a jövőt!

E:  Szeressünk, most! Szeressük egymást!
      Legyen közös a jövőnk!
N:   Szeressünk!
F:   Szeressünk!
N:   Megértjük egymást.
E:   Ne legyünk magányosak.
      Legyünk bátrak, szeretni.

N:  Soha nem éreztem, hogy ilyen a szerelem.
      Hallgasd a lélegzetem ütemét!
      A szerelmesek értik,
      semmi nem állhatja útjukat.
F:  Soha nem éreztem magam ennyire szerelmesnek.
     Fogd a kezem! Nem kell bevallani.
     Ragadd meg a jövőt!

E:  Szeressünk, most! Szeressük egymást!
      Legyen közös a jövőnk!
N:   Szeressünk!
F:   Szeressünk!
N:   Megértjük egymást.
E:   Ne legyünk magányosak.
      Legyünk bátrak, szeretni.

F:  Szeressünk!
N:  Most!
E:  Szeressük egymást!
      Legyen közös a jövőnk!
N:  Szeressünk!
F:  Szeressünk!
N:  Megértjük egymást.
F:  Megértelek.
E:  Ne legyünk magányosak.
     Legyünk bátrak, szeretni.



1 megjegyzés: